Nesta_ Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Jag har sökt men hittade bara en tråd om det och där va alla länkarna för gamla, så inga fungerade. Någon som vet var man kan hitta dessa eller en sida där dom berättar hur man gör dom själv? mvh Nesta_ Citera
fl0w Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 chiplitre.com och pokermods.org om jag inte minns helt fel. Citera
jezaja Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Jag har gjort en pokermod-generator så man kan få det exakt hur man själv vill ha det, men den har varit nere ett tag pga servern blev hackad. Men den är på gång upp nu igen, skriver ett inlägg när den är uppe igen! Citera
Nesta_ Postad 23 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2006 jezaja hur blir det med den här pokermod-generatorn? Fått igång den än? Citera
jezaja Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Lyckades maxa bandbredden på servern nu så det dröjer ett litet tag till, dessutom har party ändrat en del med grafiken i och med uppdateringen så det behövs lite småpill för det med. Citera
Recommended Posts