kg_jsson Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Några som är intresserade av att spela poker nån gång i veckan? Citera
chapman Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 låter intressant. Vad har du tänkt dig? Citera
BjornL1491910513 Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 skulle vara sjysst med en pokerklubb i umeå däremot Citera
hnat Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Finns en tråd här. Än bättre så finns det en sajt. Lättare få tag i folk där skulle jag tro. Umepoker EDIT: Är det DC kan jag vara intresserad. Citera
Nickefik Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Anytime! Vore kul med en riktig klubb här i Umeå. Citera
EAK Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Beror på vad vi pratar om för spelformer resp. limits. Ev är jag intresserad. Citera
chapman Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Känner ett par fiskar jag kan ta med mig men vill ha % på era intäckter. Är det turneringsspel eller cashgame du funderar på? Citera
kg_jsson Postad 12 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2006 Har inte tänkt så mycket än...slängde mest ut frågan för att se om intresse finns, och det finns ser jag Själv börja jag spela nätpoker för några månader sen med playmoney så jag är nybörjare, men det har gått hyfsat vilket inte säger mycket, men livespel lär ju ge svaret Ni som är intresserade kan ju maila mig följande: Ålder e-mail adress Sysselsättning Pokererfarenhet Varför du vill spela live Förslag på hur en lyckad pokerkväll bör gå till ( förrutom att du vinner allt) Hur många vi ska vara Spelform Spelplats, lämplig lokal (saknar själv möjlighet är inneboende) Tillgång till pokerchips Osv Ev andra förslag o funderingar Jag kan sen sammanställa en mail-lista som får cirkulera där vi kommer överens närmare... Just nu pluggar ja intensivt till en tenta men tar tag i det hela i helgen Låter detta ok, om inte kom med andra förslag /KG Citera
Recommended Posts