Quiding Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 CC finalbord. 7pers vinner och vi har precis slått ut #8 så nu var jag in the money. Jag har ca 20K och blindsen är 2000/4000. Alla foldar till mig som sitter på knappen och får A8o, SB är på toaletten = autofold. Jag betar till 12K och BB som täcker mig går all-in. Jag synar med mina 8K jag har kvar och han visar AKo, ingen hjälp och jag är ute som 7a. Va tycker ni jag borde gjort? Efter denna handen åkte folk ut till hhöger och vänster. Tack för all hjälp! mvh Johan * RP, la till "NLT - Trn", flytt till HA - QoS * Citera
Sansrom Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Med bara 5 BB i stacken är det auto-allin med A8 (och med i stort sett alla andra händer också, speciellt eftersom SB var på dass) här. Otur att du mötte AK. Att inte syna omslaget när du nu inte gick all-in är ju naturligtvis inte aktuellt. Citera
Trelkovsky Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Du går allin direkt. Och förlorar. Citera
nisse hult Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Instämmer. Typisk hand som spelar sig själv med ett tråkigt resultat. Otur helt enkelt. Citera
iller Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Beror lite på hur BB agerat tidigare men känns som en ganska solklar all-in preflop, oavsett vilka kort du har. Citera
Recommended Posts