thebeater Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Har lirat tre Sng, $5 turbo 5 manna. Har vunnit alla, $37.5 i vinst (- rake). Sk asluta nu för att slagga. Hade ni slutat nu när man fortfarande ligger på topp? Hur resonerar ni? Citera
Carl_X Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Har lirat tre Sng, $5 turbo 5 manna. Har vunnit alla, $37.5 i vinst (- rake).Sk asluta nu för att slagga. Hade ni slutat nu när man fortfarande ligger på topp? Hur resonerar ni? Jag brukar spela 5 SnG i rad, sen tar jag en längre paus. Annars har jag bara en förmåga att överspela mina kort när jag har vunnit. Citera
thebeater Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 Har lirat tre Sng, $5 turbo 5 manna. Har vunnit alla, $37.5 i vinst (- rake).Sk asluta nu för att slagga. Hade ni slutat nu när man fortfarande ligger på topp? Hur resonerar ni? Jag brukar spela 5 SnG i rad, sen tar jag en längre paus. Annars har jag bara en förmåga att överspela mina kort när jag har vunnit. Vad är längre? En timme eller någon dag? Citera
Carl_X Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Har lirat tre Sng, $5 turbo 5 manna. Har vunnit alla, $37.5 i vinst (- rake).Sk asluta nu för att slagga. Hade ni slutat nu när man fortfarande ligger på topp? Hur resonerar ni? Jag brukar spela 5 SnG i rad, sen tar jag en längre paus. Annars har jag bara en förmåga att överspela mina kort när jag har vunnit. Vad är längre? En timme eller någon dag? Absolut minst en timme, och då ska jag göra nåt helt annat än att sitta framför datorn. Något som rensar skallen, tex. en promenad eller ett pass på gymmet. Onani funkar också. Citera
thebeater Postad 11 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2006 Har lirat tre Sng, $5 turbo 5 manna. Har vunnit alla, $37.5 i vinst (- rake).Sk asluta nu för att slagga. Hade ni slutat nu när man fortfarande ligger på topp? Hur resonerar ni? Jag brukar spela 5 SnG i rad, sen tar jag en längre paus. Annars har jag bara en förmåga att överspela mina kort när jag har vunnit. Vad är längre? En timme eller någon dag? Absolut minst en timme, och då ska jag göra nåt helt annat än att sitta framför datorn. Något som rensar skallen, tex. en promenad eller ett pass på gymmet. Onani funkar också. allt som funkar är ju godkänt Citera
Recommended Posts