Gå till innehåll

Galna italienare


robster80

Recommended Posts

Ar just nu i Italien med jobbet. Hela tiden nar jag sitter pa moten eller jobbar roker dessa italienare som galningar. Jag har inget direkt problem med folk som roker men nu borjar det fan kannas jobbigt i halsen. Jag kan ju i och for sig saga till dem men eftersom alla gor det kanns det ganska meningslost. Sedan till problemet med att de dricker och kor. Igar kvall var jag bjuden pa middag. Chauforen drack ca 4 glas vin och korde mig sedan till hotellet. Han korde dubbla hastigheten stundtals. Ska man behova stryka med for att man besoker det har fina landet? :shock:

 

* Flytt till OT - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag vet vad du menar! Bodde i Italien förut och skjuts av min husvärd en gång. Det var en ganska lång resa så vi stannade på vägen för att käka och han passade på att tanka (både det ena och det andra). Efter att han hade inmundigat typ en halv vinflaska och en del grappa bar det av igen. För säkerhets skull ställde han farthållaren på 150km/h. Det var kväll och ganska mörkt men efter typ 1 timme var vi iallafall framme. Jag var ganska nöjd med att jag fortfarande var vid liv.

 

Det kan i sammanhanget vara värt att påpeka att jag har 12 års erfarenhet av banracing och är därför inte särskilt lättskrämd.

 

Ett tips: Om du ska åka bil med en full italienare, se till att du själv är fullare (myckt fullare!).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...