imanz Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 johan, tänk på oss som e lite tjockare, vi vill kunna beställa t-shirten i XL size som det heter i usa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 johan,tänk på oss som e lite tjockare, vi vill kunna beställa t-shirten i XL size som det heter i usa eller vi som är på väg att bli Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 12 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Ok, rackarns klantigt av oss att inte tänka på er överdimensionerat muskulösa Ska se om vi kan beställa hem några. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grabbarnana Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Hej Johan! Sugen på pokerbordet för att höja stämmningen under livespelen med grabbarna. Är det ngt erbjudande på gång på det? Kanske ett kombinerat erbjudande med pokermarkerna och pokerbordet vore en idé, de hör ju liksom ihop.. tackar för svar/Borka 77 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 14 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 Ni ska få ett kort svar då min sambo står i dörren och trampar (middag utlovad): - Så fort vår leverantör får in sin beställning om 190 bord från Kina så kommer vi att köra ett kalaserbjudande på dem. Det blir i slutet av februari. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 14 Januari , 2006 Rapport Share Postad 14 Januari , 2006 HeyJohan jag tror du har ett pm från mig som du inte svarat på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 15 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Du ska få ett svar innan 20.00 ikväll. Håller på att arbeta mig igenom de som inkommit under helgen Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 30 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Tror jag läste nånstan en fråga om Samsung-TV:n finns på lager. Svaret är JA Kort leveranstid på den med andra ord. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidot Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Nu hoppas jag inte att ni lägger ut "Desktop with fingerprint reader" som Februari erbjudande för då blir jag nästan tårögd! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nu hoppas jag inte att ni lägger ut "Desktop with fingerprint reader" som Februari erbjudande för då blir jag nästan tårögd! Själv håller jag tummarna på ett XBOX 360 så småningom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Takigawa Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Nu hoppas jag inte att ni lägger ut "Desktop with fingerprint reader" som Februari erbjudande för då blir jag nästan tårögd! Själv håller jag tummarna på ett XBOX 360 så småningom!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts