jokke Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Vilka siter har öppna kort vid allins när man spelar cash? Prima Betfair . . . * RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yankee Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 William Hill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack Black Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Jag tycker att det är kasst att det inte är så på alla. Någon som kanske har en förklaring varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ladatarzan Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Absolutepoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Inte på party iallafall. Det tramsiga är ju att om du synar med en hand som du sedan muckar för att du losa så står den ändå med i HH:n... då kan de ju lika gärna visa direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 TAIN- nätverket (Expekt, parbet mfl) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 När du kör turnering på Ongame (Betsson, Eurobet mfl) så visas korten och dessutom en win% på respektive hand, som förändras när floppen och turn kommer. Lite tufft faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Full Tilt , Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Inte på party iallafall. Det tramsiga är ju att om du synar med en hand som du sedan muckar för att du losa så står den ändå med i HH:n... då kan de ju lika gärna visa direkt... Det är ganska kul men jag tror inte det är mer 40-50% som vet om att det finns, iallafall på 1/2 så undrar de vad man synade med och vilka kort de synade med. nh, i called with two fours... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Jag tycker det är katastrof på Pacific där motståndarnas kort kan muckas när man synat dem och det är inte enbart vid all-in. Man har ju för helvete betalat för att se deras kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Inte på party iallafall. Det tramsiga är ju att om du synar med en hand som du sedan muckar för att du losa så står den ändå med i HH:n... då kan de ju lika gärna visa direkt... Det är ganska kul men jag tror inte det är mer 40-50% som vet om att det finns, iallafall på 1/2 så undrar de vad man synade med och vilka kort de synade med. nh, i called with two fours... Tror inte ens det är så många som vet. Det fina är när man har PO, och den hämtar infon direkt från HH:n och lägger den på table overlayen. Då kan man sitta och säga, "vad hade du, jag satte dig på AQoff?", de blir helt shockade, eller så blånekar de och säger "näää, jag hade... 33..." En gång bara höftade jag till med något (utan att jag visste alltså) och sa "du har QQ, hela bordet kan se dina kort". Det visade sig att han råkade ha QQ just den handen, snubben blev skitskraj och trodde att jag var synsk eller att det var nåt fel på sajten och att alla såg hans händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 10 Januari , 2006 Rapport Share Postad 10 Januari , 2006 Ähh, det är fint. Vid cashgame behövs det inte visas, men i turneringar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts