Gå till innehåll

Vilka siter har öppna kort vid all-in i cashgame?


jokke

Recommended Posts

Inte på party iallafall. Det tramsiga är ju att om du synar med en hand som du sedan muckar för att du losa så står den ändå med i HH:n... då kan de ju lika gärna visa direkt...

 

Det är ganska kul men jag tror inte det är mer 40-50% som vet om att det finns, iallafall på 1/2 så undrar de vad man synade med och vilka kort de synade med. nh, i called with two fours... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte på party iallafall. Det tramsiga är ju att om du synar med en hand som du sedan muckar för att du losa så står den ändå med i HH:n... då kan de ju lika gärna visa direkt...

 

Det är ganska kul men jag tror inte det är mer 40-50% som vet om att det finns, iallafall på 1/2 så undrar de vad man synade med och vilka kort de synade med. nh, i called with two fours... :D

 

Tror inte ens det är så många som vet. Det fina är när man har PO, och den hämtar infon direkt från HH:n och lägger den på table overlayen. Då kan man sitta och säga, "vad hade du, jag satte dig på AQoff?", de blir helt shockade, eller så blånekar de och säger "näää, jag hade... 33..."

 

En gång bara höftade jag till med något (utan att jag visste alltså) och sa "du har QQ, hela bordet kan se dina kort". Det visade sig att han råkade ha QQ just den handen, snubben blev skitskraj och trodde att jag var synsk eller att det var nåt fel på sajten och att alla såg hans händer. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...