chrille_swe Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Grattis till $1000 i headsupgurkmatch mot eklund i Bahamas ikväll, starkt klonkat! tre saltgurkor på 3 min fan är starkt! Ytterligare en svensk bland värrldseliten! Citera
Bojen Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 tyty. Jo, den klonken va rätt väntad. Inget jag va orolig för för inför den avgörande saltgurkan. Pice of Cake.......som man säger i Amerika/bahamas. 3 stycken fet-långa saltgurkor på 3 min ska inte annat än Klonka. Citera
Rackarn Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Nej nu måste ja fråga vad en fetlång saltgurka är. Vet att det finns saltgurkor som är långa och ätbara, men tvivlar på att det är vad ni syftar på. EDIT: Grattis ändå Citera
stoenker Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 saltagegurkoo som man säger i amerikatt, kan vara torstens favvo "kårnishons" också du vet, annars så är det ingen fara med att dra ett par fetlånga saltgurkor sådär, grattis Citera
Recommended Posts