Kenan83 Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Tja. Efter jag har upptäckt hur lätt det är att vinna FL turneringar så letar jag efter de nu Har spelat mest på prima och bodog, men vill lira lite större turneringar? Hur ser det ut på pokerstars, har ingen konto där? Mvh Citera
Kwejk Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Tja. Efter jag har upptäckt hur lätt det är att vinna FL turneringar så letar jag efter de nu Har spelat mest på prima och bodog, men vill lira lite större turneringar? Hur ser det ut på pokerstars, har ingen konto där? Mvh Tänkte posta min fråga som underfråga i din tråd. Jag letar efter en site med FLT HU SnG's. Såg att Stars har lite. Finns det några andra bra siter? Citera
fl0w Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Party har ganska många FLT-turneringar. Citera
Kwejk Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Tja. Efter jag har upptäckt hur lätt det är att vinna FL turneringar så letar jag efter de nu Har spelat mest på prima och bodog, men vill lira lite större turneringar? Hur ser det ut på pokerstars, har ingen konto där? Mvh Stars har bra FL turneringar, och bra struktur Citera
Recommended Posts