Myssion Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Myssions fru. Ja den är inte dum heller, börjar bli dags o uppdatera dagboken. Gjort Citera
eurythmech Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Finns det andra svenska spelare än Nalle? Citera
jack_the_dipper Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Ken är ju min favorit, tycker att han har skön personlighet sådär. Annars så gillar jag Sonnert och Tobbe (swedish santas). Cedercrantz var iofs jävligt grym under pokermiljonen så han får en röst också. Ja, det blev fyra favoriter det. Citera
Ziggy Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Cederkrantz var väl inte med i pokermiljonen; eller har jag missat nåt?? Citera
Verdi Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Tyckte Sagström verkar vara en skön snubbe. Thuritz verkade vara lite av en skitstövel, men en arrogant och skön skitstövel. Citera
XarsioN Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Hm, de vore schysst om alla kunde skriva spelarnas riktiga namn istället, många alias som nämnts här vet jag inte ens vilka det är, och det blir svårare att ta reda på de fall jag bara har ett nickname... Själv tycker jag Ken Leénard. Bengt Sonnert verkar vara en duktig kille också . Citera
MJ Postad 11 Januari , 2006 Rapport Postad 11 Januari , 2006 Finns det andra svenska spelare än Nalle? Börjar nästan tro att du är min bortadopterade tvillingbror Citera
jack_the_dipper Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Jag menade såklart Swedish Poker Challenge när jag sa Pokermiljonen, angående Cederkrantz där. Sorry! Blandade ihop dom lite, hehe. Alla människor är väl tillåtna att göra åtminnstonde ETT misstag? Citera
Myssion Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Jag menade såklart Swedish Poker Challenge när jag sa Pokermiljonen, angående Cederkrantz där. Sorry! Blandade ihop dom lite, hehe. Alla människor är väl tillåtna att göra åtminnstonde ETT misstag? Nej. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Finns det andra svenska spelare än Nalle? Börjar nästan tro att du är min bortadopterade tvillingbror Haha! Tänk om så vore fallet... Hmm...har du nån snygg flickvän? Citera
derpase Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Han Erik som mötte Ken i pokermiljonen, den s.k. hatmatchen. Vad var det han hette i efternamn? Citera
Reaper Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Han Erik som mötte Ken i pokermiljonen, den s.k. hatmatchen. Vad var det han hette i efternamn? friberg Min favvo är nog Ken. Citera
Sommar Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Jag gillar han Ola Brandborn har hört att han skall vara ganska duktig i alla fall duktig teoretiker Citera
Kometen Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Slår till med en relativt okänd, Oskar Silow aka amexos som kom på en 14:e plats i WSOP mainevent. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Erik Friberg Precis, Erik Erik Friberg Citera
asken Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Erik Friberg Precis, Erik Erik Friberg Det är dubbelnamn ju, Erik-Erik. Citera
eurythmech Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Erik Friberg Precis, Erik Erik Friberg Det är dubbelnamn ju, Erik-Erik. Varför valde då inte föräldrarna det mer latenta nördnamnet E²r²i²k²? Citera
MJ Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Finns det andra svenska spelare än Nalle? Börjar nästan tro att du är min bortadopterade tvillingbror Haha! Tänk om så vore fallet... Hmm...har du nån snygg flickvän? Om du är rädd om din hälsa.. Håll dig borta från henne! Hon är fortfarande förbannad för nyår, så jag är rädd att du kan åka på en smäll om du liknar mig utseendemässigt. Om cirka 10 dagar är hon nog lugn igen... Citera
emil_c Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 cecilia nordenstam.. bara därför hon är så snygg Är hon så snygg bara för att hon är din favoritspelare eller vad menar du? Citera
SweCyrus Postad 12 Januari , 2006 Rapport Postad 12 Januari , 2006 Hon är fortfarande förbannad för nyår, så jag är rädd att du kan åka på en smäll om du liknar mig utseendemässigt. Om cirka 10 dagar är hon nog lugn igen... Skönt att hon bara är grinig i 22dagar... Citera
Recommended Posts