Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ännu en markertråd och jag är ledsen för det. men jag är sugen på att hitta sjyssta marker med ordentliga lådor (trä, svart alu) om möjligt. Gärna 13.5 eller 15 gram och minst 500 set. 650 ser jag aldrig längre och det är jag verkligen ute efter. Även 1000 är av intresse. Vet någon var jag ska vända mig för att hitta dessa saker? Länkar uppskattas och givetvis affärer i sthlms området.

Postad

Jag har nu hittat 13.5 clay composite i nån form av WPT set. Har någon spelat med dessa marker? Jag måste nämligen få skitan ut vagnen nu så om ingen avråder mig så kör jag på dom här. Ska jag det?

Postad

Jag har funderat på 500-väskan som säljs på Magnus Andersson. Är det någon som har en sådan och kan dela med sig om hur pass släpbar den är med 500 marker i?

Själv har jag mina 650 marker i en "mahogny" trälåda med handtag på sidorna. Men det är rätt otympligt att bära med sig någon längre sträcka.

Postad
Jag har nu hittat 13.5 clay composite i nån form av WPT set. Har någon spelat med dessa marker? Jag måste nämligen få skitan ut vagnen nu så om ingen avråder mig så kör jag på dom här. Ska jag det?

Jag kör med ett set 13.5 clay composite marker, men det är inte WPT markerna. Jag gillar tyngden och det dova ljudet av dem!

Angående WPT markerna så är det nog bra, men jag har hört (enbart det jag hört, ingen egen erfarenhet) att det tydligen kan bli lite problem med gummit på dem. Alltså typ att det blir nån form av bubbla (?) under utan så att säga... Nu kommer jag inte ihåg exakt vad problemet var, men något var det iaf. Men sök runt lite på forumet så får du säkert svar på om det är värt att köpa WPT markerna!

Ha det gott! :)