Bimpi Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Ja, så kan man ju också säga... Men det verkar inte som så för än har jag inte fått något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 Vinnare och pengarna tror jag betalas ut om några dagar. Ha för mig att jag läste dne 15 jan, på söndag alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela, spela Poker, det är kul det! Näh, men allvarligt, jag har aldrig orkat gnugga mig till nån sån där grej, orkar inte ens bonus. Hur mkt rake har du gett party under denna resa, vore kul att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 12 Januari , 2006 Rapport Share Postad 12 Januari , 2006 INFO! Cash prizes will be added to the players’ accounts by January 19, 2006 after 10:00 am (ET). You can check the number of tickets you have earned under the My Account section. PartyPoker.com will announce the 10,000 winners on Sunday, January 15, 2006 after 10:00 am (ET). SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 13 Januari , 2006 Rapport Share Postad 13 Januari , 2006 Hoppas mina 900 tickets räcker till lite deg då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 15 Januari , 2006 Rapport Share Postad 15 Januari , 2006 Hittar inget resultat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 inget resultat än ?. Har någon info ? mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 https://secure.partypoker.com/images/news/newyearwinners/pdfwinners.pdf jag fick $1100, jippie Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 https://secure.partypoker.com/images/news/newyearwinners/pdfwinners.pdf jag fick $1100, jippie gött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 hmm.. fasen hittar inte mitt namn. HAr för mig att jag hade 150-200 tickets nått. Nu kan man ju inte se hur många det var mailar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Men fy fan att man inte grindade mera. Jag trodde det skulle vara omöjligt att få några högre priser så jag körde inte så mycket. Nu blev det i alla fall 50 dollar. Hade man kört nån timme till hade det väl iaf blivit $250... Men nu till frågan, har ni fått era bonuspengar eller måste man gå in och klicka någonstanns för att få de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Men fy fan att man inte grindade mera. Jag trodde det skulle vara omöjligt att få några högre priser så jag körde inte så mycket. Nu blev det i alla fall 50 dollar. Hade man kört nån timme till hade det väl iaf blivit $250... Men nu till frågan, har ni fått era bonuspengar eller måste man gå in och klicka någonstanns för att få de? de skall komma in på konto den 19 jan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 16 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Men fy fan att man inte grindade mera. Jag trodde det skulle vara omöjligt att få några högre priser så jag körde inte så mycket. Nu blev det i alla fall 50 dollar. Hade man kört nån timme till hade det väl iaf blivit $250... Men nu till frågan, har ni fått era bonuspengar eller måste man gå in och klicka någonstanns för att få de? kommer tydligen på torsdag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
back Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Ja ja ja ja! +$20 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 30$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 16 Januari , 2006 Rapport Share Postad 16 Januari , 2006 Fanken!!! Har letat som en idiot efter screen name och så står det account name i listan 30 $ blev det i alla fall. Varför account name ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Goatse Postad 21 Januari , 2006 Rapport Share Postad 21 Januari , 2006 Party är roliga.. fick $25 cleareade det, sen bad jag dom stänga mitt konto 1h senare fick jag $25 till, stor mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts