Willy_Wonka Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 finalbord!!! GL HF, här ska klonkas godismaz Citera
Alerobban Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Första gången jag lirar 5-card draw på nätet och är på finalbordet som chipleader! HURRA! /KingRiver Citera
Willy_Wonka Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 slutade som tvåa. blev lite för passiv när vi va 3st kvar så jag hade egentligen aldrig nån chans att vinna. GG Citera
Dalsland Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 slutade som tvåa. blev lite för passiv när vi va 3st kvar så jag hade egentligen aldrig nån chans att vinna. GG Det blev väldigt passivt när det var 4 kvar. Fick härja rätt så fritt. Verkade som ni bara ville komma upp en placering i pengarna. Citera
Willy_Wonka Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 slutade som tvåa. blev lite för passiv när vi va 3st kvar så jag hade egentligen aldrig nån chans att vinna. GG Det blev väldigt passivt när det var 4 kvar. Fick härja rätt så fritt. Verkade som ni bara ville komma upp en placering i pengarna. jo exakt. visste inte riktigt hur jag skulle spela när vi kom ner på 3-4st, är ganska grön inom 5CD Citera
Dionysos Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 äh, va fan. gick ju inte spela sist 25 givarna. min enda bra hand va en triss o den fick jag på en rundfoldad big blind. kul. men va fan. andra gången jag lirade 5CD så jag är nöjd. Kul turnering.. Citera
Recommended Posts