jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 "Curling är inte en sport - det är en livsstil" Analys: Sagt av någon som så gärna vill vara rolig, men inte är det. Citera
jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 jacobmal lirar 0.5-1 fixed limit på partygaming med mig... han spelar verkligen inte 10/20 Citera
-PK- Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Han har skrivit det i någon annan tråd vet jag, Om han läser det här så kan han väl skriva själv.. Jag har ingen aning, skriver bara vad jag hör:D Och förövrigt så är det knappast instasyn på alla nivåer, beror väl på read i många fall.. Citera
Staahla Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 "Curling är inte en sport - det är en livsstil" Analys: Sagt av någon som så gärna vill vara rolig, men inte är det. Haha... Jag tycker det. Skrattar alltid som fan åt mina egna signaturer. Citera
jdenilson Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Säger jag jacobmal att det är syn så är det syn! På senare tid har dock jacobmal även spelat en del 2$ Sit N Go´s på Prima, men han lirar dagligen 0.5/1 FL på Party... en dag vann han 14$ på 40 minuter... han fick helt osannolikt många bra händer. A-Js, K-Js, 8-8, Q-Q.. han avslutade med att sätta en triss i damer!! Staaahla: Jag har så fruktansvärt ofta rätt i den här typen av personlighetsanalyser... om jacobmal är pokerhändernas Gud, så är jag personlighetsanalysernas Gud. Citera
-PK- Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 På senare tid har dock jacobmal även spelat en del 2$ Sit N Go´s på Prima, men han lirar dagligen 0.5/1 FL på Party... en dag vann han 14$ på 40 minuter... han fick helt osannolikt många bra händer. A-Js, K-Js, 8-8, Q-Q.. han avslutade med att sätta en triss i damer!! Citera
Staahla Postad 9 Januari , 2006 Rapport Postad 9 Januari , 2006 Ja, du verkar vara riktigt bra på det mesta. Keep up the good work! Citera
Recommended Posts