Gå till innehåll

Är det poker- eller speltalang?


Bware

Recommended Posts

Eldor[KB] här, tror jag heter så här på forum:et också. Hoppade väl på pokern lite senare än mina kompisar inom dataspel (bw och wc3) men det går endå hyffsat bra för mig, som student så är några tusingar mkt välkommna.

 

Min väg till pokern kommer från:

{cd}shiva ---> Phobos[KB] -----> Jag. Har precis som så många andra dragit sambanded mellan duktiga dataspelsnördar och duktiga pokernördar.

 

Nickar oftast Eldor84, Eldor1984, Davidhagg, så det är bara att säga hej till mig, spelar på det flesta nätverk. Angående jongleringen, så klarar jag av 4 bollar, 3 st när jag cyklar på enhjuling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Eldor[KB] här, tror jag heter så här på forum:et också. Hoppade väl på pokern lite senare än mina kompisar inom dataspel (bw och wc3) men det går endå hyffsat bra för mig, som student så är några tusingar mkt välkommna.

 

Min väg till pokern kommer från:

{cd}shiva ---> Phobos[KB] -----> Jag. Har precis som så många andra dragit sambanded mellan duktiga dataspelsnördar och duktiga pokernördar.

 

Nickar oftast Eldor84, Eldor1984, Davidhagg, så det är bara att säga hej till mig, spelar på det flesta nätverk. Angående jongleringen, så klarar jag av 4 bollar, 3 st när jag cyklar på enhjuling.

UnCha här, var med i KB ett tag =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo väldigt många är ifrån spelvärlden, har ju garanterat att göra med tävlingsinstinkt och nötande.

 

Ska se om man kan räkna upp ett par som gått extra BRA...

 

 

Dared

Tipex

Cyllion

Lakerman

ElkY

Isha

Treble (tror jag går rätt bra ivf?)

 

och många fler... rätt imponerande att dom hittat till rätt "sport" ivf... undra om dom proffsen som är kvar i Brood War/Quake ångrar sig att dom inte hittade flytten... jag antar Ja.

 

Du glömde mig din fisk :) Allt bra med gamle Thrashan då?

 

Stött på mänger med gamla bw spelare från andra länder också som gör väldigt bra ifrån sig på 5/10 och uppåt .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...