kavli Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 hur mycket kan man öka i FPP på låt oss säga ett dygn? kan man gå från 70 till 191 om man spelar på ett högt bord? Citera
The Grand Bark Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Du får FPP på lägst 0.25/0.50 bord vad jag märkt. 6-7 timmar kan nog generera ca 100 FPP på ett/två bord. Vad man ska göra med dom är en annan femma. Finns ju inget vettigt att spendera dom på. Citera
o_x_e_n Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 Ja dem här ffp är ett dilemma asså=) Fan skriver dem inte ut raked hands istället man kan ju inte använda dem ändå......jo föresten freerollen LOL 10 fpp=) Har precis losat en del i cashen så är lite sur...... GO natt Citera
ok Postad 6 Januari , 2006 Rapport Postad 6 Januari , 2006 jag har själv lyckats skrapa ihop 8000 fpp .. Men vette fan vad dom är till för? Det var ju i början några slags fpp turneringar dom kanske borde ha några sådana igen.. Citera
kfluffie Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 jag har själv lyckats skrapa ihop 8000 fpp .. Men vette fan vad dom är till för? Det var ju i början några slags fpp turneringar dom kanske borde ha några sådana igen.. Har också en jävla massa onödigt FPP's som bara ligger ... Man kan ju hoppas att det kommer mer "dyrare" FPP-Frirullar sen - 10k's FPP's eller något liknande alt. byta mot TM så man kan lira den där SNG-pyramiden! Citera
baller Postad 8 Januari , 2006 Rapport Postad 8 Januari , 2006 Som ni kan se i expekt tråden under "övriga pokersiter" så har detta just diskuterats. Det kommer att komma andra användningsområden för FPP framöver... Citera
Recommended Posts