stroke Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Hejsan Är ny inom bonus jagandet och håller på och tar en bonus vid bestpoker. Så såg jag idag att man kan refer a frend och få 50€ själv och vännen får 25€. Jag har några kompisar som har spelat med playmoney en längre tid nu och skulle vara klara att börja me riktiga pengar, men då undrar jag som så, att om dom skapar ett konto, kan jag då föra över pengar från mitt konto till deras? så att dom har någonting att spela med för att kunna få bonusen. Eller skulle detta betraktas som fusk, i och med att jag också tjänar på affären om jag får bonus? Såg nämligen att det fanns att man kunde skicka pengar till en annan användare. Tacksam för svar, är nämligen mitt första inlägg här! * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Hej, Du får föra över, det är helt okej. Men varken dom eller du kommer att få någon bonus förrän dom sätter in pengar "på riktigt" (alltså nya pengar in i systemet via kreditkort eller Neteller) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Okej, men tror du att det är möjligt att sätta in via mitt neteller, eller måste jag ha dom att skaffa eget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Eget. Alllt detta är säkerhetssaker - annars skulle det vara mycket enkelt att registrera 100 fejkkonton och bara roffa åt sig bonuspengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 OK. Tack för svaren, ska ha dom att fixa ett sånt nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 5 Januari , 2006 Rapport Share Postad 5 Januari , 2006 Nu brukar ju refer a friend bonusarna vara sämre än signup så det är ju inte säkert dina polare vill signa upp via dig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 6 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Men är det inte möjligt att tex på bestpoker använda både refer a friend och signupbonusen på 50% max 100€? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 6 Januari , 2006 Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 ja det är möjligt att det går. Vissa siter tillåter inte att man kombinerar men jag har ingen egentlig koll på vilka det kunkar/inte funkar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroke Postad 6 Januari , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2006 Har en liten följdfråga till. Jag har konton på fler b2b siter med olika användarnamn, kan jag skicka pengarna från en sida till mig själv till en annan site för att ta ut all tilsammans? Måste nämnligen vänta en månad eller betala 10€ för att ta ut från den ena. E detta möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts