Zalon Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Det blir sammanlagt 8 turneringar i denna serie. Vi ska försöka spela så ofta som det går hemma hos mig. 16 blir maxantalet spelarmässigt. Vi kommer ha ett bord i stora rummet och ett bord i köket. Målet blir att nå över 12 spelare i varje turnering (8 är min), därför behöver kommunikationen vara mycket bättre än förra gången. Jag skulle behöva extra mailadresser och telefonnummer från de som är kontaktmän (om ni skulle vara borta nån gång). Vi vet ännu inte hur det blir med folk och så, men skulle det vara platsbrist så fördelas platserna enligt denna ordning: 1. Ulf 2. Noq 3. Hans och Thörne 4. Övriga alltså, Ulfs kompisar har första tjing, sedan Noq osv osv. Det här baserar jag på hur lojala folk var förra gången (dvs hur ofta de dök upp när de sa att de kunde). 8 turneringar som sagt, 7 har jag redan bestämt medan den åttonde kommer bli en alternativ event som vi diskuterar/röstar fram. Listan är följande (turneringarna spelas inte i den ordning som de listas förutom premiären och main eventen): Premiär (Pot limit Hold'em) Heads-up Pot limit Omaha Shootout rebuy limit hold'em 2-7 triple draw Main Event (No limit Hold'em) Kommentarer och kritik? Mer info om turneringarna kommer snart... EDIT: 2-7 triple draw blir den sista turneringen Citera
NorthQ Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Hoppas maria räknas som regular och inte som kompis....hos skulle nig inte bli glad om hon tvingades stå över en turnering hon laddat för. Citera
NorthQ Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Annars ser det mkt bra ut' Riktigt bra med att turneringar är hos dig oxå Jag måste få vila min lokal ett tag nu Citera
Tornie Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Hoppas på en 2-7 lowball....Antingen kansas city eller tripple draw beroende på vilken som är av störst intresse Citera
Zalon Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 prioriterinslistan gäller så klart bara för alla som inte är regulars... Citera
Buffe Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 ..och då är frågan: Vilka räknas som regulars? Annars låter allt bra. När drar det igång? Citera
Zalon Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 bra fråga...de som känns självklara? Citera
Recommended Posts