Gå till innehåll

Varning - Klonken är lös! /Cyntax


Cyntax

Recommended Posts

  • Svars 982
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hittade en $10/rebuy satellite till Mansions $150k Gtd. Tipsade SöderKrippa om den så jag fick sällskap. 39 spelare och 20 platser till söndagens batalj.

Självklart klonkade vi in en plats var. Dock kostade den mig $30. Direktinköp är $108.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte spelat sng på flera veckor (:roll:), men känns det som att tiden är mogen för det. Öppnade försiktigt med två stycken. Kom 3'a i båda. Den ena borde jag ha kommit bättre i, var CL ett tag då vi var tre kvar. I den andra hade jag flyt som kom ITM.

 

NL Texas Hold'em $11 USD Buy-in Level: 5 Blinds(200/400)

Seat 2 is the button

Total number of players : 5

Seat 4: lol2u ( 3,440 )

Seat 6: RaM_DoDGeR ( 4,870 )

Seat 10: Thursday55 ( 1,560 )

Seat 9: GravadLax ( 1,460 )

Seat 2: Jay187187187 ( 8,670 )

Blinds(200/400)

** Dealing down cards **

Dealt to GravadLax [ :5c::Ks: ]

GravadLax is all-In [1,460]

Thursday55 folds

Jay187187187 folds

lol2u folds

RaM_DoDGeR calls [1,060]

** Dealing Flop ** [ :4h::Tc::6c: ]

** Dealing Turn ** [ :2c: ]

** Dealing River ** [ :9c: ]

GravadLax shows [ :5c::Ks: ]a flush, Ten high.

RaM_DoDGeR shows [ :3c::3d: ]a flush, Ten high.

GravadLax wins 3,120 chips from the main pot with a flush, Ten high with Five kicker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NL Texas Hold'em $11 USD Buy-in Level: 2 Blinds(30/60)

Seat 6 is the button

Total number of players : 9

Seat 1: ool76s ( 1,890 )

Seat 5: minger722 ( 2,360 )

Seat 10: fr0der_XC ( 1,030 )

Seat 8: GravadLax ( 4,080 )

Seat 7: Whte_Ice ( 1,740 )

Seat 6: Maszszz ( 2,830 )

Seat 9: MacYeroz ( 1,770 )

Seat 4: l0k0m0tf ( 2,060 )

Seat 3: MRRpp ( 2,240 )

Blinds(30/60)

** Dealing down cards **

Dealt to GravadLax :Qc::Ah:

MacYeroz folds

fr0der_XC folds

ool76s folds

MRRpp folds

l0k0m0tf folds

minger722 folds

Maszszz folds

Whte_Ice raises [320]

GravadLax calls [290]

** Dealing Flop ** [ :Jd::Ac::Tc: ]

Whte_Ice is all-In [1,390]

GravadLax calls [1,390]

** Dealing Turn ** [ :6s: ]

** Dealing River ** [ :Kh: ]

Whte_Ice shows :Kc::Ad: two pairs, Aces and Kings.

GravadLax shows :Qc::Ah: a straight Ten to Ace.

GravadLax wins 3,480 chips from the main pot with a straight, Ten to Ace.

Whte_Ice finished in 9 place.

Vad ska han ha lixom! :D

 

Orkar bara spela 6 st ikväll. Sov 6 timmar förra natten, tog en 40 min powerwalk före frukosten, simmade på dagen (över 2 timmar!) och joggade 4,2 på kvällen. Addera plugga, barn, ärenden på stan... så blir man ganska slut. Nu ska jag kolla lite basketodds innan det blir bingen.

 

Hur gick kvällen då? 1'a - 1'a - 3'a - 4'a - 5'a och 9'a. (+$54)

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Här har det varit tyst i 10 dagar. Senaste tre veckorna har varit ganska tunga. Orsaken är att svärmor lämnat oss för gott. Igår hade vi begravningen, så nu kan man lägga det åt sidan.

 

De senaste 2-3 månaderna har jag haft dålig fokus på mitt spel. Pengarna var utspridda på 5 pokerkonton och jag har knappt plussat. Med min begränsade bankrulle är det 3 pokerkonton för mycket. Därför har jag beslutat mig för att vidta några åtgärder för att vända trenden.

 

Har cashat ut allt från alla pokerkonton där jag hade $ (Party, Mansion, Stars, FullTilt och Expekt.

Öppnade nytt konto hos BestPoker och tänker börja mitt nya pokerliv där.

 

Tidigare har jag också efterlyst en MTT-coach. Nu har jag hittat en sån. Vi kommer att lira MTT's på Mansion!

 

Iom. mitt nya pokerliv tänkte jag stänga denna dagbok och börja en ny. Känns som att det behövs en nystart.

 

Inte nog med det... under en längre tid har jag studerat odds för NBA på ett ganska stort antal bettingsajter/bettingexchange. Har nu skalat ner antalet till tre, som jag tror räcker för att hitta surebets på. Pga min lite begränsade bankrulle har en kapitalstark finansiär beslutat sig för att gå in med ett antal tusen dollars. Om det går bra finns det mer dollar$ att leka med. Under min testingperiod har jag funnit surebets upp till 13,5 %. Men ofast 2-6 %. Självklart tar jag en avgift för detta, men det är en sak mellan mig och min finansiär. Om intresse finns kanske man kan starta en fond? (läst mitt inlägg om ekonomiskbrottslighet? :roll:)

 

Well, ni får se en mer detaljerad presentation av mitt nya projekt i den nya dagboken.

 

So long suckers!

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...