Myssion Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 De fick torka snor på Beckhams ungar!! Fy fan vad avis jag är... vissar har tur i pengar, andra i kärlek, vissa i... tja... Citera
Lantash Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Vem bryr sig on brittiska loosers (en som inte har gjort ngt rätt sedan Spice Girls(om ens då), och en fotbollsspelare(som inte ens är bra)). Citera
Milo Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 De fick torka snor på Beckhams ungar!! Fy fan vad avis jag är... vissar har tur i pengar, andra i kärlek, vissa i... tja... Haha, läste det där nyss... Jag undrar hur folk tänker ibland... Eller VAD de tänker med... Citera
Perli Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag undrar hur folk tänker ibland... Eller VAD de tänker med... snor? Citera
stitchio Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Haha, läste det där nyss... Jag undrar hur folk tänker ibland... Eller VAD de tänker med... Mer OM dom tänker och isåfall varför! Citera
dropbass Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Det "bästa" är ändå att Expressen ljuger, det står inte någonstans i artikeln att de torkade snor på ungarna. Däremot skänkte de näsdukar. Citera
Myssion Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2006 Det "bästa" är ändå att Expressen ljuger, det står inte någonstans i artikeln att de torkade snor på ungarna. Däremot skänkte de näsdukar. Visst måste det vara underbart att vara journalist, och kunna vrida och vända världen precis som man vill. "... fick torka snor på Beckhams barn ... min fru blev överlycklig över att få hjälpa en kändis" Fast det "bästa" är ändå: - Det var frun som sa att det var två pojkar. Det kunde man verkligen inte se, jag trodde de var flickor, säger Nicolas. Hur gammal är han? 75? Har han varit nedfrusen sedan 1912? Citera
David_80 Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 En del saker kan man ju inte missa, även fast man är helt ointresserad. Tror det var Jan Guillou som hävdade att han inte visste vem Britney Spears var eller nåt sånt. Citera
Myssion Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2006 En del saker kan man ju inte missa, även fast man är helt ointresserad. Tror det var Jan Guillou som hävdade att han inte visste vem Britney Spears var eller nåt sånt. Vem är Jan Giljoo?? Citera
Morbo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 jag hade ingen aning om vilka kön beckhams ungar hade. Citera
Suppe Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Det "bästa" är ändå att Expressen ljuger, det står inte någonstans i artikeln att de torkade snor på ungarna. Däremot skänkte de näsdukar. Visst måste det vara underbart att vara journalist, och kunna vrida och vända världen precis som man vill. "... fick torka snor på Beckhams barn ... min fru blev överlycklig över att få hjälpa en kändis" Fast det "bästa" är ändå: - Det var frun som sa att det var två pojkar. Det kunde man verkligen inte se, jag trodde de var flickor, säger Nicolas. Hur gammal är han? 75? Har han varit nedfrusen sedan 1912? Det bästa är att du verkar tro att det är allmänbildning att veta könet på deras barn.. Citera
Myssion Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 Det "bästa" är ändå att Expressen ljuger, det står inte någonstans i artikeln att de torkade snor på ungarna. Däremot skänkte de näsdukar. Visst måste det vara underbart att vara journalist, och kunna vrida och vända världen precis som man vill. "... fick torka snor på Beckhams barn ... min fru blev överlycklig över att få hjälpa en kändis" Fast det "bästa" är ändå: - Det var frun som sa att det var två pojkar. Det kunde man verkligen inte se, jag trodde de var flickor, säger Nicolas. Hur gammal är han? 75? Har han varit nedfrusen sedan 1912? Det bästa är att du verkar tro att det är allmänbildning att veta könet på deras barn.. Haha, nej, man kan ju nästan tro jag läser skvallerblaskor... Jag menade inte könet, jag menade kommentaren om att de var långhåriga som flickor, missade han Beatles eller? Citera
Recommended Posts