Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjukt nöjd med mitt spel genom hela turneringen. Hade ordentligt flyt med 55 vs QQ.... men hade torskat en jätteviktig coinflip precis innan.. jämnar väl ut sig... finalbordet domierade jag ganska ordentligt...

 

Fyra HU i mtts idag... varav en vinst.. i den största :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats, du har inte lust att dela med dig av lite HH:s? Vore ju intressant att se hur världens hetaste turneringsspelare (?) lirar?

 

Jag ska lägga upp alla HHs från finalbordet iaf... har det i en txtfil men vet inte var jag ska lägga!

 

 

Blir en del HH's därifrån då.. du spelade ju varje hand :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till framgångarna i alla donkaments (igen...)!

 

En seriös fråga! Har du upplevt ngn längre period med negativ varians? Tycker mig inte ha sett ngn sådan. Tex att du backat 20 inköp på de mest bisarra utdragningar vilket ju rimligtvis inte är särskilt ovanligt.

 

Jag vet inte hur mycket som är image i dbn men du visar ju upp händer som rimligtvis borde ge rätt stor varians.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till framgångarna i alla donkaments (igen...)!

 

En seriös fråga! Har du upplevt ngn längre period med negativ varians? Tycker mig inte ha sett ngn sådan. Tex att du backat 20 inköp på de mest bisarra utdragningar vilket ju rimligtvis inte är särskilt ovanligt.

 

Jag vet inte hur mycket som är image i dbn men du visar ju upp händer som rimligtvis borde ge rätt stor varians.

 

Jag backar ganska frekvent 10 inköp i cashgamen.... :) typ en gång i veckan eller så... men å andra sidan plussar jag oftast 6-7 inköp på en normal bra session med lite flyt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ladbrokes 1k

 

Fi höjer till 600 utg

Mats ena häst slår om till 1800 med AK... har 2800 bakom

Fi synar

 

FLop KQJ med klöverdrag... fi checkar, pot 3900

 

Mats säger: "Du slår inte en hand...."

Två sekunders tystnad...

Mats säger: "Ah vafan, Pusha."

 

/Petter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte gått så bra idag....

 

Var allin på stars i 400k pott precis innan bubblan. En stor kille som raisat ganska mycket slår upp til knappt 10k. Näste man som också e stor synar... jag synar med JTh på knappen. Blindarna foldar. Flop Q96 regnbåge. Bet 23k av första killen, andra killen synar.. jag pushar för totalt 125k... blixtfold av första killen medan andre synar med KQ.... träffar inget och åker... hade tagit hem skiten annars :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du har en jävligt kul dagbok, dock lite väl mkt skräpinlägg från andra kanske! ;)

 

Då man läser din dagbok får man ju intrycket att du spelar så sjukt löst och prickar allting, alltid lyckas dra ut folk och har monstertur. Jag undrar därför, hur mkt njuter du av den uppfattningen? :P Jag menar, okej att en spelare kan ha as-flyt ett litet tag, men det är ju knappast så i ditt fall, borde lixom ha jämnat ut sig nu efter en miljon händer eller hur!? Jag misstänker att du genom att välja lite tokiga HH´s försöker att spä på din image som "klonkar-Mats" bara för att tilta folk hehe! Är jag på rätt spår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du har en jävligt kul dagbok, dock lite väl mkt skräpinlägg från andra kanske! ;)

 

Då man läser din dagbok får man ju intrycket att du spelar så sjukt löst och prickar allting, alltid lyckas dra ut folk och har monstertur. Jag undrar därför, hur mkt njuter du av den uppfattningen? :P Jag menar, okej att en spelare kan ha as-flyt ett litet tag, men det är ju knappast så i ditt fall, borde lixom ha jämnat ut sig nu efter en miljon händer eller hur!? Jag misstänker att du genom att välja lite tokiga HH´s försöker att spä på din image som "klonkar-Mats" bara för att tilta folk hehe! Är jag på rätt spår?

 

Har väl blivit så bara... men lite fånigt när när folk kommer in i chatten på Stars och säger typ "svårt att vinna när man alltid klonkar" efter att jag vunnit AT vs TT mot en shortie... är ju en 30/70... svårt att inte vinna den rätt ofta... Sen är det väl inte superskoj att posta en HH där man pottar tre gator in i en CS och vinner potten med överpar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...