Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Urk. Sjuk sesssion. Aldrig spelat mot sämre spelare... men de träffar ju allt hela tiden.

 

Är tex allin mot en svensk 3 ggr... T9 vs T6 på T43 brädan... river 6.. dubblar upp han sen igen med AT vs Q8.. flop T82... jag bettar han ställer... turn Q... tredje minns jag inte..

Torskat två sjukt stora potter där jag haft topp-par och färgdrag... båda gångerna mot högre färgdrag som såklart träffat...

Och när man raisar upp till 6bb efter en limpare med 22... får syn av SB... flop J82... check.. potbet..syn.. turn 5... check.. potbet... river 3... check... potbet allin.. syn... han visar A4o... så fäller han kommentaren: "I was gonna bluff you but got lucky"... jo hej kom o hjälp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ngt på FTP i Nov? Gått?

Litegranna bara... ska försöka spela mer där tror jag. Går det byta utseende på nåt enkelt sätt? Jobbig grafik...

 

Det är busenkelt! Högerklicka på bakgrunden och välj den som passar.

 

Det kanske kommer hålla tilten bort liiite längre! :D:D:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat ngt på FTP i Nov? Gått?

Litegranna bara... ska försöka spela mer där tror jag. Går det byta utseende på nåt enkelt sätt? Jobbig grafik...

 

Det är busenkelt! Högerklicka på bakgrunden och välj den som passar.

 

Det kanske kommer hålla tilten bort liiite längre! :D:D:D

 

 

Såg dej i förrgår på FTP.. Tiltad till max? Lr har du bara en ball lös spelstil...? Såg inte så jätte bra ut just då..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...