ZILLOW Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Spelade lite för många olika sajter för att hålla koll på resultatet igår men jag gissar på cirka +$2500. Så, november so far: +$2500. Är inte det lite dåligt med tanke på att det är den 2a november idag hehe Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 Urk. Sjuk sesssion. Aldrig spelat mot sämre spelare... men de träffar ju allt hela tiden. Är tex allin mot en svensk 3 ggr... T9 vs T6 på T43 brädan... river 6.. dubblar upp han sen igen med AT vs Q8.. flop T82... jag bettar han ställer... turn Q... tredje minns jag inte.. Torskat två sjukt stora potter där jag haft topp-par och färgdrag... båda gångerna mot högre färgdrag som såklart träffat... Och när man raisar upp till 6bb efter en limpare med 22... får syn av SB... flop J82... check.. potbet..syn.. turn 5... check.. potbet... river 3... check... potbet allin.. syn... han visar A4o... så fäller han kommentaren: "I was gonna bluff you but got lucky"... jo hej kom o hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Ongames NL400? Eller vad spelade du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skogiss Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 "I was gonna bluff you but got lucky"... jo hej kom o hjälp mig. Är väl din spelstil? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 2 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2006 "I was gonna bluff you but got lucky"... jo hej kom o hjälp mig. Är väl din spelstil? Jo jag brukar bluffsyna ur pos med grunda stackar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 2 November , 2006 Rapport Share Postad 2 November , 2006 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 Motigt värre. November: +$1500 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 Lite bättre November: +$2500 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Dina whine är verkligen jordens sämsta whine. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Spelat ngt på FTP i Nov? Gått? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 Spelat ngt på FTP i Nov? Gått? Litegranna bara... ska försöka spela mer där tror jag. Går det byta utseende på nåt enkelt sätt? Jobbig grafik... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MoonKenny Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Spelat ngt på FTP i Nov? Gått? Litegranna bara... ska försöka spela mer där tror jag. Går det byta utseende på nåt enkelt sätt? Jobbig grafik... Det är busenkelt! Högerklicka på bakgrunden och välj den som passar. Det kanske kommer hålla tilten bort liiite längre! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Spelat ngt på FTP i Nov? Gått? Litegranna bara... ska försöka spela mer där tror jag. Går det byta utseende på nåt enkelt sätt? Jobbig grafik... Det är busenkelt! Högerklicka på bakgrunden och välj den som passar. Det kanske kommer hålla tilten bort liiite längre! Såg dej i förrgår på FTP.. Tiltad till max? Lr har du bara en ball lös spelstil...? Såg inte så jätte bra ut just då.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Hans spelstil är ganska lös, ja. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 jag ska förklara en sak för er vet ni varför mats spelar löst o bluffar mkt? vet ni varför tonåringar börjar röka? = det är coolt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
All in Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 spela på nu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Mats är skitkool1111!!!1111oneonoenoeneoneo hHEHHEHE.. SPEL APÅ GUBBAR. Mats, play on. hehehhe givetvis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 Ska spela 5k på ongame imorrn. Några som vill byta procent? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Är ju bara 100k added nu och man måste spela i Barcelona sen. Lägger dom till flyg och hotel eller tar dom det från prispoolen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 3 November , 2006 Rapport Share Postad 3 November , 2006 Urk, känns ovärde. Annars skulle jag nog spela. Men nu blir det så jävla mycket krångel med pengaflytt och allt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 3 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2006 Är ju bara 100k added nu och man måste spela i Barcelona sen. Lägger dom till flyg och hotel eller tar dom det från prispoolen? De lägger till. Men jag ser gärna att du skippar turneringen.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 Ork.... kommer femma (2 betalda) i 70 pers satten till Ongame imorrn... torsar AK vs AQ och sen 88 vs A3... vunnit någon av dem så hade platsen varit fixad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 Gnetat och gnetat idag på 2/4... börjar få tillbaka känslan faktiskt... upp $1700... sitter HU i en $75 81 pers turnering på Ladbrokes med. $1800 till ettan... så en hyfsad dag iaf. Tilta med break HU... borde bannas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 4 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2006 SJjälvklart vann man den! Alla mina itm på senare tid är vinster eller HU.. lite sick... November: +$6000. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 4 November , 2006 Rapport Share Postad 4 November , 2006 lite sick... November:+$6000. Det är den 4:e... Sick som sagt.... Good for you though! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts