Gå till innehåll

Iremmats - Rookie of the Year 2006


iremmats

Recommended Posts

  • Svars 6,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

PokerStars Game #6482053085: Tournament #32354155, $100+$9 Hold'em No Limit - Level XIX (8000/16000) - 2006/10/01 - 00:35:27 (ET)

Table '32354155 3' 9-max Seat #9 is the button

Seat 4: quzzo (761154 in chips)

Seat 9: thewileydog (222346 in chips)

quzzo: posts the ante 800

thewileydog: posts the ante 800

thewileydog: posts small blind 8000

quzzo: posts big blind 16000

*** HOLE CARDS ***

Dealt to quzzo [Kd Kh]

thewileydog: calls 8000

quzzo: raises 30666 to 46666

thewileydog: calls 30666

*** FLOP *** [6c 5c 9s]

quzzo: checks

thewileydog: bets 174880 and is all-in

quzzo: calls 174880

*** TURN *** [6c 5c 9s] [4h]

*** RIVER *** [6c 5c 9s 4h] [7h]

thewileydog said, "gg"

*** SHOW DOWN ***

quzzo: shows [Kd Kh] (a pair of Kings)

thewileydog: shows [Js 9c] (a pair of Nines)

quzzo said, "gg"

quzzo collected 444692 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 444692 | Rake 0

Board [6c 5c 9s 4h 7h]

Seat 4: quzzo (big blind) showed [Kd Kh] and won (444692) with a pair of Kings

Seat 9: thewileydog (button) (small blind) showed [Js 9c] and lost with a pair of Nines

 

Fint :D

 

18.5k och en riktigt sjysst merit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur många re buy gör du i snitt och hur många gjorde du i den här som du vann? Stort stort grattis iaf!

 

Gjorde en rebuy och en addon denna gång. Brukar spela hyfsat tight i början men ändå se floppar och hoppas ställa in med färgdrag eller färdig hand. I snitt kan jag gissa på 2.5 rebuys och en addon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle bara in och titta en stund medans tänderna får sig en omgång och får se dig ställa in med Aq vs AK och du träffar din T för stege på turn! :twisted: sjuka kolnking skills! ;)

Vad var det för turnering du prata om innan och hur mkt vann du/ni och tillsammans!?

 

Jag fick 8k. Pikabo tog 1200 av det.

Daniel fick 13k. Han behåller 50% efter att han betalt tillbaka alla buyins jag pungat ut med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle bara in och titta en stund medans tänderna får sig en omgång och får se dig ställa in med Aq vs AK och du träffar din T för stege på turn! :twisted: sjuka kolnking skills! ;)

Vad var det för turnering du prata om innan och hur mkt vann du/ni och tillsammans!?

 

Jag fick 8k. Pikabo tog 1200 av det.

Daniel fick 13k. Han behåller 50% efter att han betalt tillbaka alla buyins jag pungat ut med.

 

pikabo lever som vanligt på % när han är i wien.. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I also just found the link to "Team Hink", which is a group of four young Swedish guys who I have met traveling in Europe. They are really great guys and exceptional poker players.

 

Ship it.

 

Ramzi, behöver man kika in på er sida någon mer gång i år eller? Det är ju inte direkt så att uppdateringarna haglar in...........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kostade den där fula väskan på bilden 20k? Seriöst kunde du inte hitta på NÅT bättre att lägga pengarna på...

 

Nej, den kostade inte 20k... Vet inte vad den kostade exakt men skulle gissa någonstans mellan 5-7k. Sen kan jag inte hålla med dig om att den va ful, gillar deras grejer som fan. Dom e najs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats varför är inte du avancerad skribent? :shock:

 

Han har inte kunskaperna, eller vad ska han lära ut? Dega in som Dog, o dra ut! :lol:

 

 

Ironi! :shock:

Antagligen för att forumet verkar vara koncentrerat kring cash game och Mats är väl inte i närheten av lika känd som bra cash game-spelare som han är för sina tuneringsklonkar. Är väl inga turre-rävar som hänger där direkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ramzi, behöver man kika in på er sida någon mer gång i år eller? Det är ju inte direkt så att uppdateringarna haglar in...........

 

Alla vi har varit i dvala senaste tiden och verklugen inte orkat bry oss. Men jag misstänker att det kommer bli fart på den strax igen med tanke på att det lär bli en del roliga resor fram över och vår korta tv-medverkan i Players på kanal5. Ska på ett möte imorgon också med en pokersite som kanske är intresserade av att samarbeta med teamhink.com så jag hoppas att det kommer fortsätta hända roliga grejjer där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats varför är inte du avancerad skribent? :shock:

 

Han har inte kunskaperna, eller vad ska han lära ut? Dega in som Dog, o dra ut! :lol:

 

 

Ironi! :shock:

Antagligen för att forumet verkar vara koncentrerat kring cash game och Mats är väl inte i närheten av lika känd som bra cash game-spelare som han är för sina tuneringsklonkar. Är väl inga turre-rävar som hänger där direkt.

 

Nejdå, jag tycker inte att forumet verkar koncentrerat kring CG. Som sagt, jag VET att Mats är en mkt kompetent pokerspelare. Därav påminnelsen om ironi!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mats varför är inte du avancerad skribent? :shock:

 

Han har inte kunskaperna, eller vad ska han lära ut? Dega in som Dog, o dra ut! :lol:

 

 

Ironi! :shock:

Antagligen för att forumet verkar vara koncentrerat kring cash game och Mats är väl inte i närheten av lika känd som bra cash game-spelare som han är för sina tuneringsklonkar. Är väl inga turre-rävar som hänger där direkt.

 

Nejdå, jag tycker inte att forumet verkar koncentrerat kring CG. Som sagt, jag VET att Mats är en mkt kompetent pokerspelare. Därav påminnelsen om ironi!

Har inte kollat stenhårt, men finns det någon tråd i AD-forumet som inte är cash gamel-relaterat? Sedan la jag inte någon betoning i huruvida du tyckte si eller så om Mats, utan förklarade bara varför jag trodde att han inte fanns med där för tillfället.

 

Jag kanske missuppfatta dig rakt av, är trots allt trött som en gnu, men hoppas verkligen att jag inte skrev något som låter drygt eller liknande. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...