Che Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 mycket all in ni hade.. vi satt och tighta mot varandra bara.. lät de små stackarna plocka upp blinds och så Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zeberga_81 Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Gud vad söndertiltad jag var efter Hanssons A-Klonk. Tilten blev inte direkt mindre när jag i ren frustation passade på att slänga iväg några 1000-Euro på nätet någon h senare, lol. Lycka till framöver! MVH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 4 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 "-20 Cola Light tack. -Tjugo? -Japp, tvåa nolla." Jacobmal beställer roomserivce. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 "-20 Cola Light tack.-Tjugo? -Japp, tvåa nolla." Jacobmal beställer roomserivce. hahaha Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 4 Juni , 2006 Rapport Share Postad 4 Juni , 2006 Det var mao Jacobmal som satt bredvid mig och tjänade massa deg på caribbean stud genom att ställa blint varje hand? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 .. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Det var mao Jacobmal som satt bredvid mig och tjänade massa deg på caribbean stud genom att ställa blint varje hand? pass på det, men det var jag som tog din mus å musmatta... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Den e på celebert besök mao Förstod inte vilken jacob mats menade när han sa jacob hela tiden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Det var mao Jacobmal som satt bredvid mig och tjänade massa deg på caribbean stud genom att ställa blint varje hand? pass på det, men det var jag som tog din mus å musmatta... din jävel.. det innebär att jag blev utan mus o musmatta.. tack för den ställa blint e enda sättet o döda CS, dealern öppnar ju bara 1 av 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Det var mao Jacobmal som satt bredvid mig och tjänade massa deg på caribbean stud genom att ställa blint varje hand? pass på det, men det var jag som tog din mus å musmatta... Ajdå vilken megatorsk, både bruden och sängen. Aja, livet går upp och ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Che Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 "-Jacobmal beställer roomserivce. mmm bra value på det.. allt är ju gratis Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 "-Jacobmal beställer roomserivce. mmm bra value på det.. allt är ju gratis men vem betalar taxin???? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 14/149 på Stars. Orka sova. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 var ligger du nu mats`?????? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 var ligger du nu mats`?????? JJ vs AK i 225k potten. flop 34Q, turn J, river T... suck. Hade haft 300k.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Klonka nu Mats! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 14/80. Jobba igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
silencer_ Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 ser bra ut mats, gogo Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 16/36. Jobba in den! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 nice pot =). lycka till nu =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 8/35 nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 nh =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 5 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 nh =) Gå o lägg dig 7/25 nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 Men dra arslet över ögat, här var man påväg till sängen osso ser man att du ligger till som du gör.. Blir o tokraila tills ögona blöder! GOGOGOGO! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 5 Juni , 2006 Rapport Share Postad 5 Juni , 2006 det har ju gått skitbra för dig sedan jag obbat ivf antijinxghaistaren #1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts