Gå till innehåll

$50k freeroll enbart för svenskar 30 december!

Hyler

Recommended Posts

• Svars 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hur många får regga sig??

Jag var bergsäker på att jag läste 2500 när jag reggade mig, men nu hittar jag inte det igen... Måste ha läst i syne eller nåt...

Just nu 2556 lirare reggade... får nog skaffa glasögon... eller antecknnsblock... eller inbillningsförsäkring... eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta ska bli kul, snubllade ut lite väl tidigt förra gången. Hade tänkt suga i mig en flaska vin innan det börjar så jag tvivlar på att det kommer gå bättre idag...

Skål, jag är redan på god väg.

alla som är reggade skriv vad ni nickar..

Marthyn

2500 svenskar som alla läst sklansky böcker trevligt. Blir nog riktigt tajt igen

Vad kan fördelningen bli? x% pokerforum.nu, y% som är "deltidsproffs" som hänger på Party hela tiden, z% som har sett pokerspalterna (och annonserna) i de så kallade kvällstidningarna, en halv promille som kanske var lite väl tidig med att informera om freerollen...

Länk till kommentar

Just nu 2556 lirare reggade... får nog skaffa glasögon... eller antecknnsblock... eller inbillningsförsäkring... eller nåt...

hoppas att det inte blir jättemånga mer,, jag vill vinna detta ganska snabbt så att ja hinner se min kassa piratkopia av kingkong :D

ska bli kuligt att lira. lycka till allihopa

Länk till kommentar