Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Precis, fler spelare = fler marker till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 2500 svenskar som alla läst sklansky böcker trevligt. Blir nog riktigt tajt igen, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 hur många får regga sig?? Jag var bergsäker på att jag läste 2500 när jag reggade mig, men nu hittar jag inte det igen... Måste ha läst i syne eller nåt... Just nu 2556 lirare reggade... får nog skaffa glasögon... eller antecknnsblock... eller inbillningsförsäkring... eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 30 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2005 detta ska bli kul, snubllade ut lite väl tidigt förra gången. Hade tänkt suga i mig en flaska vin innan det börjar så jag tvivlar på att det kommer gå bättre idag... Skål, jag är redan på god väg. alla som är reggade skriv vad ni nickar.. Marthyn 2500 svenskar som alla läst sklansky böcker trevligt. Blir nog riktigt tajt igen Vad kan fördelningen bli? x% pokerforum.nu, y% som är "deltidsproffs" som hänger på Party hela tiden, z% som har sett pokerspalterna (och annonserna) i de så kallade kvällstidningarna, en halv promille som kanske var lite väl tidig med att informera om freerollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Yes räcker o deposita en gång.. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Lycka till allihopa. Ska själv köra denna tillsammans med Unibets 75.000 e garanterat samt den lilla 8.000... Så förhoppningsvis blir det en kul kväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
savage28 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Just nu 2556 lirare reggade... får nog skaffa glasögon... eller antecknnsblock... eller inbillningsförsäkring... eller nåt... hoppas att det inte blir jättemånga mer,, jag vill vinna detta ganska snabbt så att ja hinner se min kassa piratkopia av kingkong ska bli kuligt att lira. lycka till allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Eftersom det är en frirulle, startar alla med noll marker då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Nick: kimmobj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saltasten Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Eftersom det är en frirulle, startar alla med noll marker då Klart.... vänta! Vilka konsekvenser får det? Hmm... jag får 50k/3000= 16$ till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pajje Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 alla som är reggade skriv vad ni nickar.. Nick: Paiam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Eftersom det är en frirulle, startar alla med noll marker då Man kan ju alltid hoppas, då slipper jag ligga under medelstacken hela tiden Lär troligen lyckas blind ut mig än en gång, satsar dock på bättre placering än sist (1567) Nick: zirre32 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saltasten Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 synd att man inte e dansk, de e bara 2050 reggade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hickmott Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Den här gången är jag med, så det bästa för er är att lägga er redan nu Spelar med samma nick som här, och höjer bara med AA. Kom ihåg det. //Hickmott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Clemens Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 intern minitävling: Vem blir först med att dubbla stacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luca Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Shorthand... bara 6 spelare på bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
saltasten Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 partys klocka e 15.00 nu, jag antar att bordet ska "ploppa" upp automatiskt, för mig har turneringen försvunnit ur listan men ingenting har hänt... Har ni fått igång turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nag111 Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 jaja turneringen är igång med folk är ju post and fold. så irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 30 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2005 2870 reggade, 220 betalda. Som förra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Makk Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Jobbigt Såg detta kl. 21:00:20 missade reggen med 20 sek.. buhuu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 suck, flyttades runt fyra gånger utan att få spela en enda hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
martenmania Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Redan nere på 700 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 djäkla vad folk var tighta vid mitt bord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punkis Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 punkisqr nickar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iremmats Postad 30 December , 2005 Rapport Share Postad 30 December , 2005 Ute, efter 6 all in på raken utan syn får jag syn av AJ när jag har 99. Dubbelklonk för honom. Riggat. Edit: åkte visst inte riktigt... hade 45 kvar...nu är jag dock ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts