Gå till innehåll

$50k freeroll enbart för svenskar 30 december!


Hyler

Recommended Posts

  • Svars 315
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tror det spelar sykkel ifall det skrivs här eller inte, platserna lär väl fyllas ändå.

 

Se upp för mig bara, jag tänker klonka till mig en tidig chiplead innan jag slaskar bort alla mina marker så jag hinner se på vuxenunderhållning på tv1000 kl24.

 

 

Men hur fan får dom ihop det här??

23 bord får betalt, men endast 220 spelare... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vidare smart var det inte att skriva om den här. Nu kommer ju desto fler var med. Kunde ju lagt upp tråden efter turneringen börjat.

 

Jag tror det går lite emot tanken av detta community...

Med den inställningen så antar jag att du inte förväntar dig något svar på frågor som kan utveckla ditt eget spel? ;) Jag menar, det ger ju inte direkt någon EV+ att hjälpa andra i sitt spel...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra gången de körde detta, 11 december, var det kul att följa "liverapporteringen" i den tråden, därför startar jag denna.

 

Det är alltså en freeroll som Partypoker har för enbart svenska spelare, då menat med adress i Sverige (det var någon som flyttat till Norge och inte kunde registrera sig). (Och som någon gång satt in pengar?) Börjar 21.00 fredagen 30 december.

 

$50000 i prispotten och senast var det 2800 registrerade, 220 platser betalda. $10500 till ettan.

 

Starkt jobbat! Skakar på huvudet och blundar. Ska inte skriva mer då jag antagligen blir avstängd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja vidare smart var det inte att skriva om den här. Nu kommer ju desto fler var med. Kunde ju lagt upp tråden efter turneringen börjat.

Men sorry'rå. Och Rai också. Men som annan svarade så kommer det nog att fyllas ändå. Tre timmar och en kvart innan var det 2180 registrerade och det hade det nog blivit ändå. När jag registrerade mig 27/12 var det över 1000 registrerade, och på den här skalan spelar det egentligen ingen roll om det är 1000 eller 2000, man möter ändå nio andra åt gången och det tar lika lång tid.

 

Annorstädes(*) i tråden nämndes bounty. Om någon från pokerforum.nu som läser detta slår ut mig, "Marthyn" på Partypoker, PMa så skickar jag en tändare som ser ut som tre pokerchips, du kan välja på orange 50, rosa 1000 eller lilabrun 5000.

 

(*) Mäh! Vad är det för språk? Yttermera förvisso ety det finns en adekvat inhemsk vokabulär, men måste jag låta som jag är på 1800-talet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Annorstädes(*) i tråden nämndes bounty. Om någon från pokerforum.nu som läser detta slår ut mig, "Marthyn" på Partypoker, PMa så skickar jag en tändare som ser ut som tre pokerchips, du kan välja på orange 50, rosa 1000 eller lilabrun 5000.

 

(*) Mäh! Vad är det för språk? Yttermera förvisso ety det finns en adekvat inhemsk vokabulär, men måste jag låta som jag är på 1800-talet?

 

lol, tönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nä, nu får ni väl ändå ta och ge er. Det här forumet handlar om att hjälpa varandra att bli bättre pokerspelare och tipsa om bra saker som är på gång.

 

Heder åt Hyler som dels postar om turneringen och sedan delar ut en bounty. Om galoscherna inte passar er andra gnällpellar är det bara att gå någon annanstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heder åt Hyler som dels postar om turneringen och sedan delar ut en bounty. Om galoscherna inte passar er andra gnällpellar är det bara att gå någon annanstans.

Får jag en medalj? Jag postade fyra timmar tidigare än förvarningen för förra gången.

 

Gillar ni inte poker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

detta ska bli kul, snubllade ut lite väl tidigt förra gången. Hade tänkt suga i mig en flaska vin innan det börjar så jag tvivlar på att det kommer gå bättre idag...

 

Tack Hyler för infon och till er som vill att högst 10 pers ska anmäla sig så att ni kan börja deala på finalbordet direkt: se upp för en full fan med allinknappen inställdt på auto! :) gott nytt år på förhand alla hajar, fiskar och tomtar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sätter 50 dollar på att jag kommer få aa, tvingas gå all in o förlora ibörjan igen.

 

Det är taget, jag sätter emot. Du får 4:1 i odds, så du får 200 dollar av mig om du åker ut med AA allin preflop på level 1.

 

Förra gången...level 1 andra handen. aa----raise ... en kille trycker all in ak offsuit... träffar sin andra kung på rivern..

 

Jag antar att jag råkar ut för samma grej nu kanske på level 2 då- mina senaste aa ..10 st..förlorade 8 st 2 som höll mot 1 motståndare.

 

Delar dem ut poker set som tröst pris igen eller? Nån som vet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag missade Martinspoker tunering igår pga att ingen skrev innan att den va,,då lacka ja att ingen skrev förrens den börja,,nu är de tvärtom :P men känns som minst 500 till joinar pga denna...de som hade sätt att den var tidigare hade säkert redan reggat,,men de hade räckt om posten hade vart i partpoker tråden där de stod redan innan,,men men hänt är hänt..alla som är reggade skriv vad ni nickar..

 

Nick: Raii00

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag missade Martinspoker tunering igåt pga att ingne skrev innan att den va,,då lacka ja att ingen skrev förrens den börja,,nu är de tvärtom :P men känns som minst 500 till joinar pga denna...de som hade sätt att den var tidigare hade säkert redan reggat,,men de hade räckt om posten hade vart i partpoker tråden där de stod redan innan,,men men hänt är hänt..alla som är reggade skriv vad ni nickar..

 

Nick: Raii00

 

Visst tusan kan man tipsa lite, bara man inte gör det flera dygn i förväg så känns det inte som att det är hela världen. Vi är som sagt här för att både ge och ta.

 

Så... räcker det med att göra en deposit eller?

 

Kommer att nicka AceVonFilth

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...