Klyka Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Tja. Förutom mitt intresse av NL-turneringar brinner jag även för att sätta sprätt på min lilla BR i lite FL cash game. Har inte råd med några höga stakes, men 5/10 eller 10/20 kr är en utmärkt nivå för mig. Är det nånting som ni spelar? Om ej, finns intresse för att anordna det? /Klyka Citera
PHIDivine Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Än så har det inte hänt att FL har spelats som CG på UPS, men det finns nog intresse för det. Våra PL-NL CG's har en förmåga att spåra ut rätt snabbt... Citera
Klyka Postad 4 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2006 Ok. Trodde att så var fallet, så jag startade den här tråden. Citera
lodbrok Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 Jag skulle gärna vara med på FL om jag inte hade något roligare att göra, så jag återkommer när jag rensat alla mina grannars avlopp och skruvat om locket på alla burkar i mitt kök. Citera
heltenkelt Postad 18 Januari , 2006 Rapport Postad 18 Januari , 2006 men det har du ju redan gjort.... två gånger. Citera
Klyka Postad 20 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2006 Jag skulle gärna vara med på FL om jag inte hade något roligare att göra, så jag återkommer när jag rensat alla mina grannars avlopp och skruvat om locket på alla burkar i mitt kök. Oj, vilken diss. Rutorna dallrar. Citera
Recommended Posts