Lottie Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 För hörde man mycket om fiskar när det talades om dåliga/svaga spelare. Nu är det mer tomtar. En var och varannan tråd tycker någon att nån annan spelat tomtigt. Beror det på att det just varit jul? Nu till min fråga: Vad är skillnaden på en fisk och en tomte? Citera
iremmats Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Tomtar är fiskar med sjuk tur. Citera
Agent Cooper Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Fiskar äter man hela stacken av. Tomtar delar bara ut trevliga små potter emellanåt. Citera
imanz Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 jag vill ha procent på alla tomtar och fiskar, inklusive mig själv dvs Citera
Klyka Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Men hur skiljer sig deras spelstil? Jag har alltid dragit likhetstecken mellan de tu. Citera
emil_c Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 jag tycker en tomte är bara någon som spelar sjukt mysko.. typ försöker göra klotets sämsta bluff på river å dylika grejjor en fisk är bara en fisk som fiskar friska fiskar.. Citera
martenmania Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 En tomte är alltid en dålig spelare medan en fisk kan vara en bra spelare som spelar mot ännu bättre. Citera
snauen Postad 29 December , 2005 Rapport Postad 29 December , 2005 Fisk för dållig för sin nivå, grund fisken nybörjare som inte kan nått, weak passiv free money Tomte kan/lr tror sig kunna spela poker med gör det "fel" går inte att bluffa, hittar sjuka syner, galna moves utan logik och spelar mot alla potodds titt som tätt och klonkar givevet viss då tiltvarning... vinner stora potter då och då men förlorar i längden Citera
Recommended Posts