Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

jag spelade cashgames här om dagen och spelade på0.50-1 och hade 40dollar jag hittar AKo och höjer 4 dollar har spelat ganska tight innan men gått med när ja har haft "hyffsade" kort. Jag sitter på BB och killen efter mig synar min 4dollars raise floppen kommer 77K och ja tror att jag sitter ganska bra med min AK och höjer 4dollar till jag får en reraise emot mig på 4dollar till och jag synar. Sen kommer en 3a jag höjer 8 dollar och får en reraise emot mmig å¨16dollar ja går all in men får se hans kort 79 och ja förstår inte hur han spelar ja satte honom max på KK men han bettade ganska friskt i dom flesta potter innan.

* RP, tidigare rubrik "Rätt eller fel?" - QoS *

Postad

Mot en sån slaskare skulle jag köpa in mig igen och fortsätta spela aggro!

Vem synar en raise på 4 ggr bb preflop med 97? Stackarna måste vara väldigt djupa för att legitimera en sån syn!

Det tråkiga är att den typen av spelare brukar inte va villig att ge tillbaks pengarna förrän man är slagen igen. Hatar LAG spelare, just för att det är omöjligt att veta när de verkligen träffat!

Jag skulle gjort som Hero, bara att betala av!