Gå till innehåll

24hPoker bjuder in till vårens stora kryssning!


24hPoker

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, brukar klara av att blanda och ge i våra home-games, men då brukar inte kraven vara så höga. Får dom flesta ungefär två kort så är alla nöjda...

 

Har hur som helst anmält mig och några kompisar. Hoppas det ramlar in lite fler deltagare snart. Såg att sista anmälningsdatumet var framflyttat så det finns fortfarande chans att det fylls på.

 

joggystyle En satellit är ingen dum idé. Även om jag redan köpt in mig direkt så kan det nog locka in en del tveksamma spelare.

 

Ska bli kul som f*n.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
NALLE[/b]]Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub.

 

Må pokergudarna vara med Er

 

Hoppas att det inte är Nalle Knutsson, då blir genast de polska "aktiviteterna" ännu mer suspekta! :D

 

(p.s hoppas du inte tar illa upp Nalle! :lol: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NALLE[/b]]Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub.

 

Må pokergudarna vara med Er

 

Hoppas att det inte är Nalle Knutsson, då blir genast de polska "aktiviteterna" ännu mer suspekta! :D

 

(p.s hoppas du inte tar illa upp Nalle! :lol: )

 

Hehe, slutar med att alla pokerspelare måste adoptera varsin 40-årig polsk gruvarbetare... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det lutar åt sightseeing i gamla staden eller något liknade. Vid nästa kryssning kommer vi nog chartra en buss till en riddarborg (Stängd nu). Letar febrilt efter någon trevlig pub.

 

Må pokergudarna vara med Er

 

Ett tips är Big Jonys med "the friendly girls from Kaliningrad"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag å en polare e grymt sugna på att åka på denna kryssning, allting låter intressant förutom att ja inte kan hitta nån större information om just turneringen. Blindsstruktur etc. kanske letat på fel ställen men vore ändå kul att veta så att de inte är någon "party" kopia med blindsstigningar var 3e minut och startmarker värda ungefär 12 BB...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

Jag å en polare e grymt sugna på att åka på denna kryssning, allting låter intressant förutom att ja inte kan hitta nån större information om just turneringen. Blindsstruktur etc. kanske letat på fel ställen men vore ändå kul att veta så att de inte är någon "party" kopia med blindsstigningar var 3e minut och startmarker värda ungefär 12 BB...

 

Hmm... Partykryssningen är ju en LIMIT-turnering, då behövs det ganska grunda stackar...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmm skämtar gdaily? det är väl en No Limit Texas Hold Em turnering på 24h kryssningen? party snacket var väl bara en dålig jämförelse...

 

kommer det att finnas "sidospel" iform av cashgame (vilka nivåer, kr eller euro?) sngs etc?

tack på förhand!

 

edit: sry läste för snabbt...ok tackar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...