Gå till innehåll

Allt om mobiltelefoner!


ji-_-ge

Recommended Posts

Hittade ingen tråd som behandlade detta ämnet. Funderar allafall på att köpa en ny mobil och undrar om ni kan rekomendera någon. Funderar lite på Ericsons W800, är det nån som har erfarenheter om denna?

Jag har en sån och är nöjd. Egentligen ville jag ha en ihpofällbar eftersom jag har telefonen i fickan. Dendär joysticken på telefonen har en benägenhet att bli ganska sliten i fickan. Annars tycker jag telefonen fugerar bra. MP3 och radio är bra med ok ljud genom hörlurarna, dock går batteritiden slut lite väl fort om man lyssnar på dessa två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en k750i och det är samma telefon som w800 förutom en annan firmware, går dock att använda w800's firmware i k750i så att det i stort sett är samma mobil.

Köpte ett minneskort på 1gig och efter det så är jag riktigt nöjd med telefonen, får plats tillräckligt med musik och till skillnad från APC så är jag riktigt nöjd med batteritiden, kan ju lyssna på mp3 ca 6-7 timmar + snacka i telefon utan problem, och det är ju det jag har luren för så det är perfekt för mig.

Stor display och enkel meny är också ett plus.

Sen att det är många som har en sådan telefon rör mig inte i ryggen, har den för att den är bra på det den ska göra och inte för att flasha runt med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade ingen tråd som behandlade detta ämnet. Funderar allafall på att köpa en ny mobil och undrar om ni kan rekomendera någon. Funderar lite på Ericsons W800, är det nån som har erfarenheter om denna?

 

 

Jag har en W800 och jag tycker den är Jäkligt bra. Kameran och Mp3 är bra. Jag har ingent ont att säga om den förutom att den kan vara seg att starta. Gillar den och skulle lätt kunna rekomendera den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...