DiegoForlan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Alltså måste man skriva ut mailet där man får sitt bokningsnr lr? Läste nåt om det i nån EPC tråd men hitta aldrig nåt vettigt svar... Har en digicam men den funkar som röven.. Men kan la ta med den i nödfall asså Kommer det finnas Wlan så att man ska slite me sig bärbara lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 en dag kvar , igår somnade jag klockan 05.30 nervösiteten stiger hela tiden . teo vetu vilken tid vi åker imorn eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 ja somna 12:25 haha jaa nervös e man ju haha:) ja vi ska väl åka 9/10 typ kom till jompa eller nått...o ta med dig ibbe:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 officiel avresa 9:30, hämtar Theo o Jompa hos Jompa.. därefter går färden till midgård o sen markör... Så var redo så satsar vi på det ungefär... Kejan: SKulle ni åka vid 10 tiden oxå eller? En samkörning upp kunde kanske vara akutellt? Är det 3 bilar som åker eller hur ligger vi till? Skulle behöva kejans nummer tänker jag.. mitt är 076-8563499 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Diego: Jag läste på wsop.info att man skulle skriva ut och ha med sig hela mailet man fått men att det inte framkommit så väl. De flesta kommer nog inte att skriva ut hela sidan så de trodde att det skulle räcka med enbart bok nr och ditt leg. Men skriv ut skiten så du är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 mmm skickade i grebbestad tråden för o va helt 100 på det... Ska till en polare o skriva ut nu ikväll tänkte jag ! Kejan med bil hämtar mig vid kl 09 vid Sliprondellen ! Tror det va klockan 9.. Ska skicka sms sen o höra för säkerhetsskull ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
some1blue Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Ge ma kejans nummer så vi kan ha kontakt på nåt sätt mellan alla gamla bilar som åker till lilla grebbestad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 så 09:33 står jag vid rödakorset ,, fan va fint bara 13h 17min 33sek kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Ge ma kejans nummer så vi kan ha kontakt på nåt sätt mellan alla gamla bilar som åker till lilla grebbestad... Kejan har ju lämnat IT samhället på en gammal buss nånstans i Sverige, men jag tar mig friheten och lämnar över hans kärrings nummer via pm till da Danne... Om mr själv Kejan nu inte läser ngt mer här i kväll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 hmm...hoppas du danne har plats i bilen får ja ska ha med mig packning!!! 1800d + på två dar fint ju klonk klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 kejan har hittat tillbaka till nutiden och köpt sig en telefon.... så det så mjuukiz Ingen sån den där space avacerad kamera telefon direkt men den går att ringa på.... fyfan för it-tekniskt-flash framtids skit... det var bättre förr Börjar ni bli nervösa grabbar?? ... vad e det med er?? DiegoForlan- ditt trögfattade mongo KL 9 stämmer bra!!!!!!!!! Glöm inte bilkudden yngling... Alla västervikare har en bil att åka i nu hoppas jag... annars är numret till taxi 0490-37300... ....hoppas att ni kommer ITM så resan går ihop sig.. Mitt nr: hmmm leta leta... 0762577935 -kejan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 23 Mars , 2006 Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 Bra där Kejan, men va inte så förbannat jävla aggressiv mot Diego! Han är svag lillpojken! OT:Theo, försök att skriva ut några cv:n som du kan ta med da hit. Och en fungerande telefon så fixar vi ett kontantkort åt da på nån gammal 7/11 butik diweckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Mars , 2006 pokerresultat tror jag inte kommer ha nån live rapportering... Men gå in via detta forum till "huvudforum" ... Sen ser ni "Live rapportering från aktuella events" tråden.... där kommer det vara lite resultat... Ska bättre mig mjuukiz angående lillponken och vara snäll mot han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Mkt kul att spela i Grebbestad!! Tyvärr så funka inte turneringen men cashgame´t gick bättre. Tyckte att jag fick en syn på Kejan att han tyckte jag va en tomtespelare. 53 offsuite är den bäste handen!! Fick dock släppa den preflop idag när Sviten raisar 20 ggr BB preflop (ni som spela cash vet ju hur mkt man va tvungen att raisa preflop för att få bort fiskar) En raise till 80kr på ett 5/10 bord fick bara alla att syna och bygga pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x_totti_x Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 Såg att det gick desto bättre för Västervik bekantingen Dibo. Någon som var där som kan ge lite kommentarer om hans spel? Inte en aning om att han va vass på pokkah. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katsouranis Postad 26 Mars , 2006 Rapport Share Postad 26 Mars , 2006 när dom va 9 kvar va Dibo chipleader med 1.6mille i marker blinds tror jag va 20-40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 "tomte" njaa det tycker jag inte att du är nån.... 53o handen va ju dö fin, gjorde ju inget att du träffade klockrent med den heller mot sämsta spelaren i hela grebbestad heller... fin pott blev det när han betala med hela sitt inköp Själv syna jag 21ggr BB raise med 74o.... missade tyvärr.. Så jag tycker du skulle ha "lättat" upp spelet lite och synat ner sviten snubben med 53:an... LOL .... Slutsats mjuukiz : Spela inte så tajt........ slask slask.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Hitta en gammal bild från Grebbestad... Måste lägga upp den så hon blir lite sur... "Men fy fan måste ni lägga upp den där bilden eller?? mjep mjep" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Och här har vi en tomte till.. någon som kan gissa vem den röda mössan är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 klagar du på min bild el??? Vet inte du att det är livsfarligt att klanka ner på en tjej´s bild.... Det betyder att jag ska spela varje hand in i döden mot dig när vi ska spela HU... Du är ändå bara avundsjuk för att du inte är lika söt som jag är mjukis / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Nej jag tycker bilden är fin. Speglar din personlighet bra och du är så söt så! Lite besviken att dom inte plåta mig bara! Vi måste ta en hu nån gång, lätt, jag va så inne i cashlirandet så jag fann ingen ro till att lira hu mot dig i Grebbestad. Drar ni till tokholm nu snart eller? Är ni i vika vid påsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Nej vi kommer inte flytta pga att min blivande chef är skum... Han sänkte min lön 3k och höjde hyran 1k...hmm skumt. Så ni blir inte av med oss än....men förr el senare så blir det sthlm Hu i påsk då el? / Jessica Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vart hitter ni alle bildera från EPC ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Willy_Wonka Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Vart hitter ni alle bildera från EPC ? här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje Postad 27 Mars , 2006 Rapport Share Postad 27 Mars , 2006 Ingen som kan tala om hur det gick för alla Västervikare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts