Pokemonn Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Fast det är klart, killarna kanske inte har alla äpplen hemma, det är kanske inte skottat hela vägen fram, hissen kanske inte går ändå upp, vad vet jag... ... de har inte alla tomtar på loftet, ljuset är tänt men det är ingen hemma, tofflorna står där men det ä ingen i dem, alla kör men ingen har tofflor... ...inte alla indianer i kanoten, inte alla hästar hemma. och så vidare.... ...hjulet snurrar men hamstern är död.... ...de spelar kort men ser inte floppen...alla skruvar är inte åtdragna i huvudet...det är liv i ögonen men det finns ingen tanke bakom de... Citera
vocc Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 skönt off topic det blir, men rätt kul ändå Citera
Nidot Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Själv har jag fått mail om man max får ha 3 st aktiva B2B konton (eller om det var 2) resten fryser dem tills vidare. Citera
Verner18 Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Fast det är klart, killarna kanske inte har alla äpplen hemma, det är kanske inte skottat hela vägen fram, hissen kanske inte går ändå upp, vad vet jag... ... de har inte alla tomtar på loftet, ljuset är tänt men det är ingen hemma, tofflorna står där men det ä ingen i dem, alla kör men ingen har tofflor... inte alla klubbor i bagen, inte alla mjölkpaket i kylen Citera
rai Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Inte alla tomtar på loftet? (vissa verkar härja här) Citera
danielfroberg Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Det verkar ringa på deras dörrar men dem öppnar inte, Dem kan inte varit dem skarpaste knivarna i boden osv osv... Citera
Recommended Posts