Jinkan Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Fy fan va ballt men o så idiotiskt. Tror dock att han kommer klara det med marginal. Citera
Loveless Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Mmmm, sen att det är en affelänk till pokerroom ifrån sidan gör mig inte så lite mistänksam om sanningshalten. Citera
tolj Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Postad 23 December , 2005 Söker man lite på det så verkar det som att många är rörande överens om att det är en scam för att locka besökare till pokerrummet via hans affelänk. Citera
The Grand Bark Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Påminner mig om en novell jag läste för en massa år sen, tror den skrevs av John Steinbeck, där man band fast hjältens hand på ett bord. Hjälten skulle sen tända sin Zippo-tändare typ 10-15 gånger på raken. Alla i rummet satsade stålars på om hans skulle lyckas. Missklickade hjälten skars ett lillfinger av. Hade han inget lillfinger rök ringfingret osv. Klarade han det fick han en jävla massa kosing... Kanske dom fick idén därifrån... Citera
Milo Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Påminner mig om en novell jag läste för en massa år sen, tror den skrevs av John Steinbeck, där man band fast hjältens hand på ett bord. Hjälten skulle sen tända sin Zippo-tändare typ 10-15 gånger på raken. Alla i rummet satsade stålars på om hans skulle lyckas. Missklickade hjälten skars ett lillfinger av. Hade han inget lillfinger rök ringfingret osv. Klarade han det fick han en jävla massa kosing... Kanske dom fick idén därifrån... Vet du vad boken heter? Citera
Mr Zero Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Jag har sett det på TV också. Tror att det var Twilight Zone eller något liknande. Citera
ladatarzan Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Påminner om de här djuren som skulle dö om man inte betalade in pengar till sidan. Citera
Albert Postad 24 December , 2005 Rapport Postad 24 December , 2005 Påminner mig om en novell jag läste för en massa år sen, tror den skrevs av John Steinbeck, där man band fast hjältens hand på ett bord. Hjälten skulle sen tända sin Zippo-tändare typ 10-15 gånger på raken. Alla i rummet satsade stålars på om hans skulle lyckas. Missklickade hjälten skars ett lillfinger av. Hade han inget lillfinger rök ringfingret osv. Klarade han det fick han en jävla massa kosing... Kanske dom fick idén därifrån... Är inte det från filmen Four Rooms? Bild Citera
tetris Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Påminner om de här djuren som skulle dö om man inte betalade in pengar till sidan. save bernard, var typ en kanin eller liknande. Snubben fick ihop över 100000€ i donations pengar, om jag inte missminner mig. http://www.krohm.net/bernd.htm Citera
toppace Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Mmmm, sen att det är en affelänk till pokerroom ifrån sidan gör mig inte så lite mistänksam om sanningshalten. Citera
Betterman Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Påminner mig om en novell jag läste för en massa år sen, tror den skrevs av John Steinbeck, Jag tycker att det låter som en grym novell av Roald Dahl "The Man From The South". länk till daltonvoorburg.nl * LP - QoS * Citera
Recommended Posts