Gå till innehåll

Flytta mina notes och tells till Heypoker?


Partyjack

Recommended Posts

Detta hamnade säkert i fel kategori nu, men det va svårt att hitta ett ämne som ens påminde om mitt problem.

 

Jag har tänkt starta ett konto på heypoker istället för oekonomiska unibet, det som har gjort att jag dröjt kvar är ju alla tells och notes som jag har på alla mina motståndare. Nu fick jag höra att det ska gå att flytta en fil från unibet-mapparna till heypoker-mappen, så jag vips får alla mina notes till heypokeranvändaren?

 

Någon som har lite bättre koll på detta med filer hit och mappar dit?

Själv har jag ingen större lust att börja rota runt där, eftersom B2B har nog med problem utan att jag mixtrar i pokerklientens alla mappar.. :lol:

 

Tack på förhand!

 

* RP och flytt till Heypoker - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig, som kör WinXP (och HeyPoker), ligger mappen usernotes på sökvägen

C:\Documents and Settings\JP där JP är namnet på mitt XP-konto. Filen som ligger i usernotes heter i mitt fall notes106944716.prop

 

Hur det ser ut i Unibets fall vet jag inte men om du hittar en motsvarande fil så bör det väl inte vara något problem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
För mig, som kör WinXP (och HeyPoker), ligger mappen usernotes på sökvägen

C:\Documents and Settings\JP där JP är namnet på mitt XP-konto. Filen som ligger i usernotes heter i mitt fall notes106944716.prop

 

Hur det ser ut i Unibets fall vet jag inte men om du hittar en motsvarande fil så bör det väl inte vara något problem

Joho, det var lätt att hitta mina notes... men sen då? Hur gör jag för att flytta dem? Var ska jag flytta dem? Ska jag byta namn? Ska jag säga till klienten var han hittar dem? QUE? :roll::shock:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...