Kramsan Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 När kommer WPT säsong 4 avsnitten att börja sändas i USA? Nån som vet? * RP och flytt till Poker i Media - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Tv.com är det perfekta verktyget för denna fråga, redan 2 avsnitt som gott som det ser ut http://www.tv.com/world-poker-tour/show/20641/episode_listings.html&season=4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maxxxx Postad 22 December , 2005 Rapport Share Postad 22 December , 2005 Dom 2 avsnitten tillhör inte säsong 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swoop78 Postad 29 December , 2005 Rapport Share Postad 29 December , 2005 Kollade lite på wpt:s hemsida och det såg ut som S04 kommer dra igång i mars(i usa). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
halle Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Första avsnittet på säsong 4 sändes i onsdags i USA. Någon som sett det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paradroid Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Första avsnittet på säsong 4 sändes i onsdags i USA. Någon som sett det? Det avsnittet var Tournament of Champions, en frirulle för alla vinnarna i säsong 3. Spoiler: Tuan Lee forsätter klonka sönder allt som rör sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
myntet Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Första avsnittet sänds nu på onsdag i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 Så var säsong 4 igång på riktigt med The Mirage Poker Showdown. Ted Forrest var den enda jag kände igen sen förut. Väldigt underhållande spel när det var 3 spelare kvar, bland det bästa som varit i WPT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mellis14 Postad 9 Mars , 2006 Rapport Share Postad 9 Mars , 2006 *edit* Se forumreglerna, speciellt punkt 5. Ingen diskussion/tips/frågor om vart man kan få tag på piratmaterial. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 10 Mars , 2006 Rapport Share Postad 10 Mars , 2006 Mycket kul avsnitt. Ted Forrest har jag börjat gilla mer och mer sen high stakes poker börjades visas. Men vad är uppe med hans klädstil etc. ? Anade jag en moppemusche på honom? Kul kille hursomhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 JT synen när det var HU var ganska wacky. Från Legends of Poker från Bicycle, e2s4. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Baller - Jag märkte att han drog fram en cigarett som han började suga på. De hade ju hållit på sen morgonen sa kommentatorn och jag tror att han hade fett abstinens efter en cigg. Han sa ju t o m: Är inte du trött? Jag är trött och vill hem nu, varpå motståndaren sa: Va fan det handlar om 500 K dollar. hahahaha Han tog ett beslut som kunde ha kostat honom 500k dollar för att han var extrem röksugen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Gör dom inga deals i WPT eller? Han tog ett beslut som kunde ha kostat honom 500k dollar för att han var extrem röksugen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Inte tillåtet..med reservation för viss felmarginal, mitt minne kan svika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 17 Mars , 2006 Rapport Share Postad 17 Mars , 2006 Jag har för mig att de gjorde en deal första säsongen på WPT och när arrangörerna fick reda på det gick de i taket. Nu får inte spelarna göra deals längre. De är tvungna att skriva på ett hårt kritiserat juridiskt dokument (inte för detta utan för andra orsaker) innan de får vara med och spela där bl a detta står. Och om du hade sett motståndarens min när han insåg att han hade synat honom med JT för 500k dollar så hade du förstått att det inte var nån deal på g där inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 avsnitt 5 från Aruba har sänts nu, med Storåkers vid finalbordet. Ganska underhållande avsnitt. Freddy Deeb är proffsig som vanligt, Johan Storåkers kör ett rätt tight spel. Josh Schlein, en 20-årig kille, kör ett spektakulärt spel med några hårda bluffar. Johan får fyrtal på floppen i en hand (pocket tvåor på 2 5 2) . Tyvärr hade motståndaren Freddy skräp och det gick inte att få ut så mycket på den handen (dessutom var Johans långa tvekan och spelade ångest att syna en bet på floppen kanske aningen överspelad). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 (dessutom var Johans långa tvekan och spelade ångest att syna en bet på floppen kanske aningen överspelad).Ja. Det där var ju inte så lyckat av honom. Även fast han troligen ändå inte fått några pengar ur den potten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OrkarInte Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 Tv serier sända på TV är inte pirat så komigen LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 Jag måste säga att jag är imponerad av Deebs spel mot storåkers , han ahde honom verkligen under kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 Deeb sa i en intervju att han tyckte att Josh spelade dåligt och var en calling station o att han i längden inte skulle klara sig med sånt spel. Deeb hade förväntat sig att Josh skulle åka ur flera ggr under tävlingen men J hade tur och hängde kvar. Vidare sa han att han tyckte att Josh syn i heads up spelet med 33 var dåligt, för även om Deeb hade gått all in blint så skulle josh inte synat då han i bästa fall var 50-50 mot vilken hand som helst som inte innehöll 2 lr 3 och i sämsta fall var i 80% underläge. Det var sedermera den handen också som blev Josh fall då Deebs A4 träffade 4 på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 10 April , 2006 Rapport Share Postad 10 April , 2006 Mycket kul avsnitt. Ted Forrest har jag börjat gilla mer och mer sen high stakes poker börjades visas. Men vad är uppe med hans klädstil etc. ? Anade jag en moppemusche på honom? Kul kille hursomhelst. Föreslår att du kollar upp Forrest lite mer. Han är förmodligen, om inte den bästa, utan tvekan en av de bästa pokerspelarna där ute. Med pokerspelare menar jag då någon som behärskar alla olika pokerformer o inte bara NLH. Han är dessutom den enda som vågade sitta med egna pengar mot Andy Beal när han körde sina high stakes limit heads up första gången, limit 5000-10 000 dollar, och bokstavligen tömde bordet på både Beals och Corporationutsändes pengar. The Corporation tog in honom sedermera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Vidare sa han att han tyckte att Josh syn i heads up spelet med 33 var dåligt, för även om Deeb hade gått all in blint så skulle josh inte synat då han i bästa fall var 50-50 mot vilken hand som helst som inte innehöll 2 lr 3 och i sämsta fall var i 80% underläge. Well, kan bara hålla med. Dock kan det vara så att Josh anser sig inte kunna spela ut Deeb och vill därmed avgöra (läs: ta chansen) när han tror han har en 50/50 chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Johan får fyrtal på floppen i en hand (pocket tvåor på 2 5 2) . Tyvärr hade motståndaren Freddy skräp och det gick inte att få ut så mycket på den handen (dessutom var Johans långa tvekan och spelade ångest att syna en bet på floppen kanske aningen överspelad). En tomte på bordet fråga även johan varför han är så perplex. vilket oifs inte är schyst eftersom han itne var med i handen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Vidare sa han att han tyckte att Josh syn i heads up spelet med 33 var dåligt, för även om Deeb hade gått all in blint så skulle josh inte synat då han i bästa fall var 50-50 mot vilken hand som helst som inte innehöll 2 lr 3 och i sämsta fall var i 80% underläge. Well, kan bara hålla med. Dock kan det vara så att Josh anser sig inte kunna spela ut Deeb och vill därmed avgöra (läs: ta chansen) när han tror han har en 50/50 chans. Fast han spelade ut Deeb rätt kraftigt på heads upen. Deeb sa själv i intervjun att han tyckte att Josh spelade superaggressivt och tänkte att om vi blir jämnt upp i chips så går jag all in med första bästa A högt och låter ödet avgöra resten. Handen innan hade han A2 tror jag, och valde att lägga ner den men gick all in med nästa hand. Jag tror att Josh hade kunnat ta hem det spelmässigt om han inte hade chansat på detta sätt. Intervjun. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 En lite OT-fråga. Vad hände med Shana Hyatt och varför slutade hon? De gav aldrig nån anledning så det verka lite mörlagd Shana är ju som bekant f d Playboy-girl, så jag vet inte om de tycker att det ligger programmet i fatet nu när det är världsberömt och seriöst. Courtney Friel är visst utbildad och ej utvikt. Fast jag tyckte bättre om Shanas girl-next-door utstrålning. Nån som vet varför hon slutade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts