Feedback Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Såg att man kunde skicka ett mail till phil gordon på hans hemsida för att få en bild med autograf. Så jag provade å dra på trissor, snubben svarade och sa att det var på väg. Så han har tid med att skriva sånt.. Eller så är det väl någon lagernisse som leker phil... Så, kan man få ett bud på denna autograf? * Ny kul rubrik, AUKTION - QoS * Citera
Hjort Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Tja, du kan väl få min för $10 eller så. Citera
Feedback Postad 8 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Tja, du kan väl få min för $10 eller så. Haha Citera
quads Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Det kanske säger mer hur "populär" Phil Gordon är om han har tid med att skriva autografer till alla som vill ha en. Citera
quads Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Tja, du kan väl få min för $10 eller så. Skriver du din autograf på en check från din bank värd $100 så går jag med på erbjudandet. Citera
QoS Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Killen är ju IT-miljadär, klart han har en heltidsassistent för just denna uppgift! - QoS Citera
Henkeman Postad 8 Oktober , 2004 Rapport Postad 8 Oktober , 2004 Såg att man kunde skicka ett mail till phil gordon på hans hemsida för att få en bild med autograf. Så jag provade å dra på trissor, snubben svarade och sa att det var på väg. Om han erbjuder det gratis från sin hemsida, varför betala för det? Hade du inte sagt det så hade du kanske kunnat lura nån stackare? Citera
elvisero Postad 9 Oktober , 2004 Rapport Postad 9 Oktober , 2004 jag har skickat in jag med, d är ju värt ett försök. Det jag undrar är om han skulle skicka ända till sverige, verkar lite konstigt. Blir ju häftigt om d kmr iaf Citera
eurythmech Postad 9 Oktober , 2004 Rapport Postad 9 Oktober , 2004 Kan man beställa några tusen tro? Som dom där snubbarna som beställde gratis hemskickade SP1 till XP gjorde. Det skulle vara kalas med gratis skithuspapper! Citera
DocuWild Postad 9 Oktober , 2004 Rapport Postad 9 Oktober , 2004 Vill du verkligen ha Phil Gordon där? =) Citera
Feedback Postad 18 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Wee Fick en A4 bild idag med en trevlig autograf på.. Ser väldigt äkta ut.. Citera
quads Postad 18 Oktober , 2004 Rapport Postad 18 Oktober , 2004 Fick en A4 bild idag med en trevlig autograf på.. Ser väldigt äkta ut.. Glöm inte att ta upp den i din deklaration senare. Man vet ju aldrig hur värdeful(l?) en Phil Gordon-autograf kan vara. Bäst att låta proffsen på skattemyndigheten lista ut hur värdefull den är. Citera
quads Postad 19 Oktober , 2004 Rapport Postad 19 Oktober , 2004 Skattevärk Skattevärk i en mening för dem som inte vet hur ordet används: Igår skrev jag tio deklarationer åt 8 vänner, och idag har jag värsta skattevärken i händerna. Citera
Mr_Tight Postad 20 Maj , 2014 Rapport Postad 20 Maj , 2014 Såg att man kunde skicka ett mail till phil gordon på hans hemsida för att få en bild med autograf. Så jag provade å dra på trissor, snubben svarade och sa att det var på väg. Så, kan man få ett bud på denna autograf? $11 bjudet Citera
Recommended Posts