Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 51 postas här!


QoS

Recommended Posts

Finemang,

 

har för övrigt ett förslag.

 

Istället för att alla ställer samma fråga om en aktuell bonus (har förståelse för att man inte orkar bläddra igenom 30 gamla sidor och leta efter svar)

så borde man skapa en FAQ där man helt enkelt samlar alla frågor och svar.

 

Just a thought. 8-)

 

Annars går det ju bra att läsa villkoren också. Oftast (men inte alltid) står det mesta där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 189
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För dom som spelar NL50 eller högre så rekomenderar jag BetFred's signup bonus.

100% MAX $250

Krav: spela 10ggr rakade händer på minst NL/PL50 eller FL 0.50/1.00

 

Det som gör denna bonus enkel är att rake tas redan på $1 (rake=5%)

Jag fick spela 2853 händer för att få mina 2500 rakade så detta gick oerhört snabbt och enkelt. På NL50-nivån så var det mycket blandat med både tomtar & troll så min TAG-image resulterade i bra vinst också 8-)

6-manna borden är ibland toklösa och kommer upp till 100 hands/h, sjukt!!

 

Låter som en riktigt schyst bonus. Fick du ut bonuspengarna direkt efter du klarat den?

 

Dom lovar upp till 48 timmar men jag hade pengarna ca 30 min efter att jag mailat dom om att jag var klar. För att kolla dina rakade händer så kollar du bara med livesupporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På BetFred ska alltså potten bli 5 dollar för att den ska räknas som 1 Rake?

 

Jag ska berätta en hemlighet för dig ;) . Det finns en sak som heter internet. På internet har företaget BetFred en hemsida. På deras hemsida kan man läsa t.ex. hur stor potten måste vara för att räjk ska dras beroende på vilket spel du spelar.

 

Ok, nu ska jag vara riktigt ärkesnäll, bara för att det är jul:

 

Länk

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På BetFred ska alltså potten bli 5 dollar för att den ska räknas som 1 Rake?

 

Jag ska berätta en hemlighet för dig ;) . Det finns en sak som heter internet. På internet har företaget BetFred en hemsida. På deras hemsida kan man läsa t.ex. hur stor potten måste vara för att räjk ska dras beroende på vilket spel du spelar.

 

Ok, nu ska jag vara riktigt ärkesnäll, bara för att det är jul:

 

Länk

 

8-)

 

ja, och jag förstod inte, NL 025/050 ska jag lira.

6-10 pers,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finemang,

 

har för övrigt ett förslag.

 

Istället för att alla ställer samma fråga om en aktuell bonus (har förståelse för att man inte orkar bläddra igenom 30 gamla sidor och leta efter svar)

så borde man skapa en FAQ där man helt enkelt samlar alla frågor och svar.

 

Just a thought. 8-)

 

Annars går det ju bra att läsa villkoren också. Oftast (men inte alltid) står det mesta där.

 

Precis, som tex med martinspoker.

 

Allting är glasklart. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det på martinspoker.

 

"100% Reload bonus

Get 100% reload bonus when depositing €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com.

Reload code: CrazyChristmas (2005-12-14 - 2005-12-28)"

 

Måste man ha spelat ihop 600 Vip-points innan den 28 eller räcker det med att man sätter in pengarna senast den 28?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det på martinspoker.

 

"100% Reload bonus

Get 100% reload bonus when depositing €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com.

Reload code: CrazyChristmas (2005-12-14 - 2005-12-28)"

 

Måste man ha spelat ihop 600 Vip-points innan den 28 eller räcker det med att man sätter in pengarna senast den 28?

 

Det räcker att du sätter in innan den 28:e och efter det har du 14 dagar på dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här står det på martinspoker.

 

"100% Reload bonus

Get 100% reload bonus when depositing €200. Get your bonus after making 600 VIP-points at Martinspoker.com.

Reload code: CrazyChristmas (2005-12-14 - 2005-12-28)"

 

Måste man ha spelat ihop 600 Vip-points innan den 28 eller räcker det med att man sätter in pengarna senast den 28?

 

OMG 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 30 euro på Victor Chandler och tog sedan ut en vecka senare 245 euro efter att ha läst om bonushorandets konst så tänkte jag att jag skulle investera mina 245 euro någon annanstans där det erbjuds bonusar.

 

Har funderat att sätta in på Martins Poker där dom erbjuder en signup bonus på 100% upp till 600 euro. Är det vist att köra in alla 245 euro på MP? Eller ska jag avvara några euro till reload bonusen? (som dock går ut den 28 Dec). Eller finns det någon annan sajt som har en bra deal?

 

Kort och gott skulle någon kunna hjälpa mig förvalta mina 245 euros och skriva hur och var jag ska sätta in dem? Smile

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som testat cdpoker?

 

400$ signup och 300$ i reload bonus varje månad.

 

Det är samma nätverk som Noblepoker vilket isf är hyffsat lättclearade bonusar, iaf om man lirar 0.5/1 bord eller högre.

 

1 Sign up plus 2 reload så har man enbart i bonus 1000$ på 1 månad och ca 1 vecka, typ.

 

http://www.cdpoker.com/promo_reload.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 30 euro på Victor Chandler och tog sedan ut en vecka senare 245 euro efter att ha läst om bonushorandets konst så tänkte jag att jag skulle investera mina 245 euro någon annanstans där det erbjuds bonusar.

 

Har funderat att sätta in på Martins Poker där dom erbjuder en signup bonus på 100% upp till 600 euro. Är det vist att köra in alla 245 euro på MP? Eller ska jag avvara några euro till reload bonusen? (som dock går ut den 28 Dec). Eller finns det någon annan sajt som har en bra deal?

 

Kort och gott skulle någon kunna hjälpa mig förvalta mina 245 euros och skriva hur och var jag ska sätta in dem? Smile

 

sätt in allt på bet365..skotta 500 händer på 05/1 och du är 150 dollar rikare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 30 euro på Victor Chandler och tog sedan ut en vecka senare 245 euro efter att ha läst om bonushorandets konst så tänkte jag att jag skulle investera mina 245 euro någon annanstans där det erbjuds bonusar.

 

Har funderat att sätta in på Martins Poker där dom erbjuder en signup bonus på 100% upp till 600 euro. Är det vist att köra in alla 245 euro på MP? Eller ska jag avvara några euro till reload bonusen? (som dock går ut den 28 Dec). Eller finns det någon annan sajt som har en bra deal?

 

Kort och gott skulle någon kunna hjälpa mig förvalta mina 245 euros och skriva hur och var jag ska sätta in dem? Smile

 

sätt in allt på bet365..skotta 500 händer på 05/1 och du är 150 dollar rikare

 

Sedan har du BetFred, 2500 händer för $250, minst nl05/1. Eller någon annan, finns massor, vänta oftast med större bonusar till du kan utnyttja hela bonusen såvida det inte finns en tajt tidsgräns på den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På BetFred ska alltså potten bli 5 dollar för att den ska räknas som 1 Rake?

 

Jag ska berätta en hemlighet för dig ;) . Det finns en sak som heter internet. På internet har företaget BetFred en hemsida. På deras hemsida kan man läsa t.ex. hur stor potten måste vara för att räjk ska dras beroende på vilket spel du spelar.

 

Ok, nu ska jag vara riktigt ärkesnäll, bara för att det är jul:

 

Länk

 

8-)

 

ja, och jag förstod inte, NL 025/050 ska jag lira.

 

6-10 pers,

 

Pot limit and No limit

Rake: $0.05 for each $1 in the Pot

 

Potten räjkas alltså inte förrän den kommer upp i $1 (hade den gjort det hade det stått 5% räjk, rätt och slätt). Sedan har de (som de flesta siter) en 'no flop no drop'-policy, vilket innebär att om handen avslutas innen floppen så utgår ingen rake, och handen räknas inte som en rakead hand.

 

Lycka till!

 

(Hoppas nu bara tomten ser hur jäkla snäll jag är!) :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finemang,

 

har för övrigt ett förslag.

 

Istället för att alla ställer samma fråga om en aktuell bonus (har förståelse för att man inte orkar bläddra igenom 30 gamla sidor och leta efter svar)

så borde man skapa en FAQ där man helt enkelt samlar alla frågor och svar.

 

Just a thought. 8-)

 

Annars går det ju bra att läsa villkoren också. Oftast (men inte alltid) står det mesta där.

 

Precis, som tex med martinspoker.

 

Allting är glasklart. 8-)

 

 

Vissa sajter är faktiskt jäkligt otydliga med sina bonusvillkor. Andra har tydliga villkor men som är jäkligt svåra att hitta. Men ibland känns det som att människor inte ens försöker kolla efter själva (nu verkar det ju som att Zamora25 faktiskt hade kollat, bara inte greppat, och då är det ju såklart helt ok att fråga), utan bara knallar hit till bonustråden och skriver "hur är det med bonusen på ButPhukkPokeHer dått kåmm, nån som vet?"... :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske är blind, men... (bonushorans version av "jag är ingen talare men..." ) hur mycket måste man sätta in på Bet365 för att få $100 signup bonus?

 

Om man vill ha deras december bonanza reload grejsemojs, måste man göra en ny insättning efter den första vid signupen eller kan man tjoffa in alla pengar direkt och få $200 bonus??

 

...

 

Annars går det ju bra att läsa villkoren också. Oftast (men inte alltid) står det mesta där.

 

Jag ser att det är någon som har lärt sig hur det går till sedan förra veckan :) Det är bra. Eftersom frågorna kommer oftare och oftare och fler och fler så måste vi nu utöka bemanningen på supportsidan och du har en given plats i laget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 30 euro på Victor Chandler och tog sedan ut en vecka senare 245 euro efter att ha läst om bonushorandets konst så tänkte jag att jag skulle investera mina 245 euro någon annanstans där det erbjuds bonusar.

 

Har funderat att sätta in på Martins Poker där dom erbjuder en signup bonus på 100% upp till 600 euro. Är det vist att köra in alla 245 euro på MP? Eller ska jag avvara några euro till reload bonusen? (som dock går ut den 28 Dec). Eller finns det någon annan sajt som har en bra deal?

 

Kort och gott skulle någon kunna hjälpa mig förvalta mina 245 euros och skriva hur och var jag ska sätta in dem? Smile

 

sätt in allt på bet365..skotta 500 händer på 05/1 och du är 150 dollar rikare

 

Sedan har du BetFred, 2500 händer för $250, minst nl05/1. Eller någon annan, finns massor, vänta oftast med större bonusar till du kan utnyttja hela bonusen såvida det inte finns en tajt tidsgräns på den.

 

Försöker cleara den där bonusen , ska aldrig sätta foten där igen när ja e klar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kanske är blind, men... (bonushorans version av "jag är ingen talare men..." ) hur mycket måste man sätta in på Bet365 för att få $100 signup bonus?

 

Om man vill ha deras december bonanza reload grejsemojs, måste man göra en ny insättning efter den första vid signupen eller kan man tjoffa in alla pengar direkt och få $200 bonus??

 

...

 

Annars går det ju bra att läsa villkoren också. Oftast (men inte alltid) står det mesta där.

 

Jag ser att det är någon som har lärt sig hur det går till sedan förra veckan :) Det är bra. Eftersom frågorna kommer oftare och oftare och fler och fler så måste vi nu utöka bemanningen på supportsidan och du har en given plats i laget.

 

:lol:

 

Mja, jag letade faktiskt som en dåre efter infon, men hittade inget alls. Någon skrev att "det står i den gröna rutan i hörnet" men jag hittade fan inte ens något hörn... Och då är det tillåtet att fråga :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helloj!

 

Jag undrar om det är möjligt att få poker forums "140€" bonus + signup bonusen "200€" på samma gång? Om man t.ex reggar sig och sätter in (400€=200€ bonus) och sen sätter in (140€=140€ bonus) direkt efter. Kan man då få 340€ i bonus när man lirat ihop dom där 1200 viparna?

 

Siten de handlar om är Bestpoker

 

Tack på förhand.

 

Mvh /Dennis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Sedan har du BetFred, 2500 händer för $250, minst nl05/1. Eller någon annan, finns massor, vänta oftast med större bonusar till du kan utnyttja hela bonusen såvida det inte finns en tajt tidsgräns på den.

 

Please note: Only raked hands played at blinds of $0.25/$0.50 and above for pot limit / no limit, or stakes of $0.50/$1 or above for fixed limit will count towards your wagering requirements

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Sedan har du BetFred, 2500 händer för $250, minst nl05/1. Eller någon annan, finns massor, vänta oftast med större bonusar till du kan utnyttja hela bonusen såvida det inte finns en tajt tidsgräns på den.

 

Please note: Only raked hands played at blinds of $0.25/$0.50 and above for pot limit / no limit, or stakes of $0.50/$1 or above for fixed limit will count towards your wagering requirements

 

Ja, det var ju det jag menade. Läs vad jag menar, inte vad jag skriver, för bövelen! :twisted:;)

 

 

Jag kanske inte är gjord för supporten trots allt... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Sedan har du BetFred, 2500 händer för $250, minst nl05/1. Eller någon annan, finns massor, vänta oftast med större bonusar till du kan utnyttja hela bonusen såvida det inte finns en tajt tidsgräns på den.

 

Please note: Only raked hands played at blinds of $0.25/$0.50 and above for pot limit / no limit, or stakes of $0.50/$1 or above for fixed limit will count towards your wagering requirements

 

Ja, det var ju det jag menade. Läs vad jag menar, inte vad jag skriver, för bövelen! :twisted:;)

 

 

Jag kanske inte är gjord för supporten trots allt... :cry:

Tänkte inte på det...;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HeyPoker (http://www.heypoker.com)

HeyPoker är nytänkare inom B2B på stark frammarsch. HeyPoker har en unik poängshop med riktiga prylar och inte enbart massa reklamkläder och liknande. Hos HeyPoker kan du enkelt får dina utbetalningar direkt till ditt bankkonto.

Stor andel nybörjare och många som spelar löst.

Kundtjänst och support på svenska via forumet.

Möjlighet att spela flera bord samtidigt.

Använd bonuskoden PFNU200 så får du en

sign-up bonus på 100% (max €200).

HeyPoker är turneringspartner och sponsrar med många roliga extra priser och unika erbjudande varje månad.

 

Vad gäller med VIP/RAKADE händer gäller på den här bonusen som erbjuds via pokerforum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som testat cdpoker?

 

400$ signup och 300$ i reload bonus varje månad.

 

Det är samma nätverk som Noblepoker vilket isf är hyffsat lättclearade bonusar, iaf om man lirar 0.5/1 bord eller högre.

 

1 Sign up plus 2 reload så har man enbart i bonus 1000$ på 1 månad och ca 1 vecka, typ.

 

http://www.cdpoker.com/promo_reload.php

 

Tycker denna bonus verkar suga rätt hårt, iallafall om man spelar0,5-1NL eller 1-2FL. 2 poäng för varje raked pott och krävs 500 poäng för 10$. Detta innebär 25raked hands för varje $ vilket suger hårt i min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...