busen Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 I Shrek 2, precis i början, när kungahusets utsända ska berätta för fiona o shrek om att dem ska komma till slottet. När den utsända går fram står där några som spelar trumpet och den sista av dem spelar vidare i en låt, möjligtvis från en musikal eller liknande Ngn som vet? "dadadadadadaaaaa - dadadadadaaaa" går den typ * Lite RP - QoS * Citera
Skadast Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Ngn som vet? "dadadadadadaaaaa - dadadadadaaaa" går den typ * Lite RP - QoS * Är det den låten där trummorna går så här: "da do dom chack dom dom chack do dom chack dom dom chack" Eller? Citera
Nusseman Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Stolt tvåbarnsfar som man är har jag sett Shrek 2 säkert 100 ggr. Ändå kommer jag inte på vad låten heter. Nåt Ricky Martin-aktig tror jag det är. (kan ju vara en av anledningarna till att jag inte kommer på det) Citera
morberg Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Något på http://www.shrek2soundtrack.com/ kanske känns igen? (Första träffen på Google.) Citera
ekhagen Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Jag tror det är themet till tv-serien Hawaii 5-0 du letar efter Citera
Nusseman Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Något på http://www.shrek2soundtrack.com/ kanske känns igen? (Första träffen på Google.) Ja, fast det här är inte en hel låt, bara ett par sekunders trumpetlir Det kan vara från Livin' la vida loca som de kör i slutet av filmen. Citera
skywalker Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Det är Hawaii Five-O med The Ventures från 1969, även theme till TV-serien med samma namn som ekhagen redan nämnt. Citera
Nusseman Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Ok, skönt. Då kan vi gå och lägga oss utan att grubbla på det Citera
Recommended Posts