KlasMan Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Ska köpa ett par pokerböcker till en god vän i julklapp... Har tänkt mig böcker för totalt 800kr. Vilka böcker tycker ni man ska köpa?, (totalt värde 800kr) * Till Poker OT - QoS * Citera
AAisking Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 theory of poker tycker jag, pokerhandboken om du vill ha en svensk plankning. Citera
Verner18 Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 theory of poker tycker jag, pokerhandboken om du vill ha en svensk plankning. du glömde att säga att "pokerhandboken" är mkt sämre... annars är "super system" ett hett tips 2 andra fina är "zen and the art of poker" samt, "psychology of poker" Citera
psykopaten Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 mike carros poker tells är helt klart nöt boken Citera
Mr Trader Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Jag tycker du ska köpa Harrington on Hold´em Handlar dock om turneringspoker. Den är välskriven och mycket lättare att ta till sig än Sklanskys "The theory of poker" Citera
stenarn Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 ToP och Pot-limit & No-limit poker ger en mycket bra grund enligt mig. Sedan kan du fylla på enl. ovan. HoH för trn och någon bok som behandlar tells. Sedan kan ju SS2 vara bra när han ska upp i höga limits sen =) lycka till Citera
Nick_the_Swede Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Det beror ju på vilka varianter din kompis spelar. Men Theory of Poker och Improve your poker är bra grundtips om han redan är hyfsat bra och erfaren. Citera
blukah Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Harrington böckerna var väldigt bra. Citera
JollyTime Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Jag hade tänkt köpa en liten julklapp till våran klubb. Hade tänkt köpa in 500 nya marker, då vi är sjukligt trötta på de tradiga dice-markerna. Har glott in några trevliga på Starpalace.se, är det någon som har köpt några trevliga därifrån som är att rekommendera? Citera
Recommended Posts