Filip Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Om någon vet så borde det vara någon på PF. Jag kommer ihåg att jag har sett en liten aluminum väska med en kortlek och 100(?) chips. Nu kan jag för mitt liv inte hitta vem som sålde dem och jag behöver hitta en sådan eller något liknande eftersom min systerdotter vill ha ett sådant i julklapp. Tack på förhand! * Lite RP - QoS * Citera
Bimpi Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Om det blir panik får du springa på Shell, har sett att de har en liten pokerväska i aluminium nu till jul för en ganska billig penning. Citera
Ovuca Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 De finns att köpa på Rusta och kostar 99:- här är en länk http://www.rusta.se/cproduct.asp?p=75951117 Citera
Filip Postad 17 December , 2005 Författare Rapport Postad 17 December , 2005 Fan ni rockar! Tack så mycklet!! Citera
Recommended Posts