DiegoForlan Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Det ska bli riktigt kul att spela den 28.e....efter all pajkastning och allt Hehe jaa verkligen Fasen får väl ta med brorsorna då så att jag med har familje team... Men mjukis e Bountyn på zikes "allvar" lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Ja gört.... Det e så trevligt med familje spel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Men mjukis e Bountyn på zikes "allvar" lr? Nepp, men visst skulle det vara kul Bounty kan vi börja med lite senare... eller? Vi är ju fler som bestämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 20 December , 2005 Rapport Share Postad 20 December , 2005 Mm vore skoj som fan, Det kanske även Expekt skulle hänga på o sponsra ! Men då får det bli så att vi i styrelsen kommer fram till hur vi väljer ut vilka som ska ha bounty på sig! förresten när är nästa styrelse möte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ankreus Postad 21 December , 2005 Rapport Share Postad 21 December , 2005 Måste bar höra om det finns nån bounty utsatt på mig då elle??? Sitter och småler lite för mig själv här... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zikes Postad 21 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 21 December , 2005 Ingen bounty... synd där... jag hade fått en hel del tomtesynar mot mig då. Å andra sidan lär det väl bli en hel del sånt ändå. Men det kan vara ganska trevligt också. 7 dagar kvar tills det är dags att "open a can of whopass" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TomEriksson Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Va e det här? ska vi bara va 17 pers i finalen?.. Fan regga er nu för sinnes...Vill ju ha mer i potten som jag ska vinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 du kommer inte vinna ändå.....Zikes tror att han ska vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zikes Postad 23 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 23 December , 2005 du kommer inte vinna ändå.....Zikes tror att han ska vinna fel fel fel... Zikes vet att han ska vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 Jag ska skratta högt när du åker ut.... Om inte JAG vinner så tror jag att Kejan el Theo kommer vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 23 December , 2005 Rapport Share Postad 23 December , 2005 LOTTO... alla kan vinna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 25 December , 2005 Rapport Share Postad 25 December , 2005 Fasen blir ledsen i ögat nu... Inte 1 enda vote på att jag ska vinna Nee jag går ur klubben, känner inte att jag har stödet längre... Ska starta egen skogsklubb hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fannys Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 tror du har större framtid chanser i det..... så gör det... / Mvh Familjen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Fasen tyckte mig se några tomtar som sprang runt o fiska på stadt igår.... Va det nån som lyckades klonka nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 hej loter som en het diskution haha ja vad pratar ni om jag e helt klart sugen med 5 k...men vad ska det vara cashgames eller marker o vilka e ni brukar ni vara med po westbaypokertour o per du e vell sugen kanske inte so bra staving me e utlandet hej hej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 hallo okej tack for att non tror att man ska vinna men jag ska tyverr inte vara med men kejan e het o jompa o ferdi o jag hejar po per det e hans tur quela grattis till vinsten 30 tendstickor e fint ner e det nesta gong i grebbestad?? ja e sugen po o henga med... ha dt gott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Om Theo börjar skriva med ö istället för o så ska jag berätta det för dig Grebbesta har turnering 24 mars. max 600 spelare och inköp är ca: 2200 tror jag. Är det många som e på G att åka el? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DiegoForlan Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 Helt klart intresserad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 haha joo men jag kan inte det skriva ooo e i utlandet!!!! o dom har inte svenska som grundsprok!!! loter schysst joo det gor sekert att fixa intresserade!! lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 haha oki...men ska inte du spela nu på onsdag då? Jag som tror att du kan gå och vinna Så det kanske blir ett gäng som åker då? Det var många klubbar som samåkte senast...och dom verkade ha det trevligt tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zikes Postad 26 December , 2005 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2005 Nu är det bara 38h kvar till start.. på ett ungefär.. Jag är sjukt pepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
quila Postad 26 December , 2005 Rapport Share Postad 26 December , 2005 ja du... snart e det upp till bevis! Själv ser jag fram emot nästa års turneringar.....nu e det snart slut på att känna oss fattiga från start Och att vi slipper anten... Nu e det bara blinds tiderna vi ska få styrelsen att ta sig en funderare på Synd bara att det inte gäller julfreezeouten..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 Kanske några satellit-turneringar till grebbestad skulle passa? Med en hundring i buy-in? Jag hade tänkt mej en resa ner dit. Någon som har lite mer info om just grebbestad kanske kan ta o starta en ny tråd med lite info och länkar? Tack Teo för att du hejjar på mej, det värmer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson1 Postad 27 December , 2005 Rapport Share Postad 27 December , 2005 om 24 timmar sitter vi där alla pokertorskar och lirar... troligen har det redan åkt ut en och annan spelare. och jompa tiltat in en stege på rivern. ha koll på klockan imorgon. jag har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baros_milan Postad 28 December , 2005 Rapport Share Postad 28 December , 2005 aaa per klart jooo grebbestad det fixar vi aa kvaltevling dit fixa det per o joo andersson jompa kommer nog fiska in en det stegar o tvopar mot aa fint ju...men tycker ni missbrukar det fina ordet tilt det e ju inte att fiska!!!!! gott ny \ttt orr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts