Gå till innehåll

Ny pokerklubb i Stockholms innerstad!


Pokerfest

Recommended Posts

Lycka till - men det känns som om det blir svårt för er att skapa en nisch och spelarbas, ni har ju er turnering med samma inköp som Sviten och samma tid/dag som Sviten. Nu är det ju bara er första turnering, men i framtiden så skulle jag rekommendera att ni tänker över ert schema så att det inte kolliderar särskilt mycket med övriga pokerstockholms schema.

 

När Sviten har sin låginköpsturnering på fredag kväll - ha en med högre buy-in. När Sviten kör sin 1000SEK-turre på lördagar - ha en turnering med lägre buy-in. Annars slutar det bara om att ni konkurrerar om exakt samma spelarbas, vilket knappast kommer gagna varken er eller Sviten.

Fan va du tjatar om sviten, Börjar tro att du är gift med klubben. Lägg ner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

text

Fan va du tjatar om sviten, Börjar tro att du är gift med klubben. Lägg ner

 

Om du ska dra upp ett tre månader gammalt inlägg som enbart innehåller goda råd till klubbvärdarna kan du väl i alla fall ha anständighet nog att göra det på korrekt svenska?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Pokerturnering Berzeli Bar!

 

 

Det finns fortfarande platser kvar till kvällens turnering!

Anmälan görs på telefon 0735750425!

Mer info om bl.a startid fås vid anmälan.

Frågor mailas till erik@erikspoker.com

 

Turneringsupplägg!

 

 

 

Var: Berzeli Bar (The Vibe)

 

Speltyp: No Limit Texas Hold'Em Freezeout

 

Dealers: Ja

 

Antal: Max 30

 

Buy in: 500+100

 

Startmarker: 2000

 

Blindstruktur: 30min 5-10

30min 10-20

20min 25-50

20min 50-100

20min 100-200

20min 200-400

20min 300-600

20min 400-800

20min 500-1000

 

 

 

 

 

 

Prisstruktur (Vid full turnering): 1:a 50%

2:a 25%

3:a 15%

4:a 10%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Hela pokerkvällen, pokerbord, marker, dealers, added prizepool kommer att sponsras Eurobet.com. Därför kommer det finnas ett krav att få deltaga i något av pokerspelen, vilket är att man har ett real money account med minsta insättning 50kr på eurobet.com. Added prizepool i turneringen kommer att betalas ut till vinnarnas eurobet konto.

 

Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på info@erikspoker.com eller via msn erik@erikspoker.com

 

 

http://www.erikspoker.com

 

LOOOL, Dummaste deal ni gjort (kanske den enda), ni kan för fasen inte låta eurobet styra er, de tjänar nog på alla events de erbjuds delta i senare. Jag känner till många klubbar där man får nätbolagen att sponsra utan motsvarande prestation, de sponsar inköp i vissa turneringar mot vip-points etc..., Eurobet tjänar nog på reklamen, faan vilken kass deal grabbar.... :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Hela pokerkvällen, pokerbord, marker, dealers, added prizepool kommer att sponsras Eurobet.com. Därför kommer det finnas ett krav att få deltaga i något av pokerspelen, vilket är att man har ett real money account med minsta insättning 50kr på eurobet.com. Added prizepool i turneringen kommer att betalas ut till vinnarnas eurobet konto.

 

Har du några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss på info@erikspoker.com eller via msn erik@erikspoker.com

 

 

http://www.erikspoker.com

 

LOOOL, Dummaste deal ni gjort (kanske den enda), ni kan för fasen inte låta eurobet styra er, de tjänar nog på alla events de erbjuds delta i senare. Jag känner till många klubbar där man får nätbolagen att sponsra utan motsvarande prestation, de sponsar inköp i vissa turneringar mot vip-points etc..., Eurobet tjänar nog på reklamen, faan vilken kass deal grabbar.... :twisted:

 

Var inte det endast för Turneringen i Februari eller något sånt? :?

 

Peace Out!

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...