Gå till innehåll

VIP CashBack Bonus på Heypoker!


HeyJohan

Recommended Posts

Nu introducerar vi VIP CashBack Bonus.

 

Kortfattat kan det sägas vara ettt system som ger spelarna tillbaka en del av den intäkt de genererat och utfallet beror på antalet VIP som spelaren genererat.

 

Alla spelar deltar automatiskt i systemet och pengarna betalas ut med automatik en gång per månad.

 

Det kostar inga VIP att få ut bonusen och man måste heller inte ha ett saldo av vare sig VIP eller euro på sitt konto i slutet av månaden för att få några pengar.

 

Priserna i HeyShop kommer inte att påverkas av detta i ett första skede utan ni får se det som att vi helt enkelt ger er lite till.

 

Mer info om VIP CashBack Bonus kommer under dagen.

Exakt information kring erbjudandet kommer att gå att läsa på http://www.heypoker.com inom kort.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 50
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Grymt bra deal.

Jag utgår ifrån att Heypoker har samma som 24h poker vilket gör att man kan dra in 100€-250€ på 0.5/1 bord på en månad utan några större problem.

 

Skillnaden är att på Heypoker mot andra b2b klienter är att man fortfarande har nytta av sina VIP poäng.

 

Om jag inte har missuppfattat något så blir det Heypoker för hela slanten nu. Bonusar på andra klienter blir tämligen ointressanta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaroiten: Vi kommer självklart fortfarande att ha generösa signup-bonusar samt den kommande reload-bonusen med bra erbjudande.

Det här ligger ovanpå allt annat. Bonus på bonusen så att säga.

Se det som extrapengar :)

 

Mvh Johan

Jovisst, är inte negativ till erbjudandet, utan extra pengar är ju alltid sköna. Men att sluta hora bonusar enbart pga detta erbjudande är uteslutet för mig. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det att se hur många VIP man spelat in under december månad? ser ju bara den totala nu. Vill ju inte sluta spela och sen hade man bara 3 VIP kvar till nästa nivå eller nått sånt =)

 

/Daniel

 

Stämmer bra... trodde jag.

Kollade hur många vips jag hade under denna period igår och upptäckte att jag skrapat ihop drygt 1000 vip-poäng under December... detta trots att jag inte ens spelat 500 händer och sett högst 100 floppar på 0.25/0.50.

Tycker det låter skumt, men jag klagar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
All players within the Heypoker are eligible for the VIP CashBack Bonus™.

There is no specific activation process and the bonus is paid out automatically on the first of every month

 

Någon som fått sin bonus ännu?

 

Nops. undrar oxå när man får den!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...