Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 50 postas här!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

MPs 600e sign up bonus räknas från första instättningen gissar jag. Är du osäker så maila dem

 

Mejla inte dem, vänta tills någon som vet talar om svaret för dig här ifall du inte pallar leta upp det själv.

 

Jag vet och jag kan tala om det för dig. Det räknas från den dagen du sätter in pengar.

 

Det verkar för övrigt inte vara 90 dagar utan 3 månader, men det är jag inte helt säker på ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag säger bara OMG, kikar in i bonustråden för att kolla efter nått färskt/nytt men fortfarande detta evinnerliga tjatande om MP's bonus :shock:

Plz gör den till en egen tråd, eller ännu bättre - du ja just du.... du jobbar ju på MartinsPoker, fixa upp en infosida som innehåller glasklara förklaringar/exempel på hur bonusen funkar duh!

 

Jag förstår dom som undrar men var tvungen att lufta lite, slå mig inte ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om det fortfarande går att få 100$ i bonus och sen ta ut sina 400$ direkt på Pacific Poker?

 

Går alldels utmärkt. Har själv gjort så en gång :twisted:

 

Okey tack så mycket :D

 

Finns det något annat pokerrum som har typ samma erbjudande som Pacific Poker att man får bonusen direkt efter insättningen att spela för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...