mattehuggorm Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 På martins poker när de ska betala ut bonusen. Ska man ha VIP-poängen i Cashier VIP Point Balance eller Poker VIP Point Balance. Eller spelar det ingen roll. Varför har de överhuvudtaget två olika? Citera
Kollikock Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 MPs 600e sign up bonus räknas från första instättningen gissar jag. Är du osäker så maila dem Mejla inte dem, vänta tills någon som vet talar om svaret för dig här ifall du inte pallar leta upp det själv. Jag vet och jag kan tala om det för dig. Det räknas från den dagen du sätter in pengar. Det verkar för övrigt inte vara 90 dagar utan 3 månader, men det är jag inte helt säker på ännu. Citera
Nick Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Jag säger bara OMG, kikar in i bonustråden för att kolla efter nått färskt/nytt men fortfarande detta evinnerliga tjatande om MP's bonus Plz gör den till en egen tråd, eller ännu bättre - du ja just du.... du jobbar ju på MartinsPoker, fixa upp en infosida som innehåller glasklara förklaringar/exempel på hur bonusen funkar duh! Jag förstår dom som undrar men var tvungen att lufta lite, slå mig inte Citera
nikolaus Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Nån som vet om det fortfarande går att få 100$ i bonus och sen ta ut sina 400$ direkt på Pacific Poker? Citera
Luap Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Nån som vet om det fortfarande går att få 100$ i bonus och sen ta ut sina 400$ direkt på Pacific Poker? Går alldels utmärkt. Har själv gjort så en gång Citera
nikolaus Postad 19 December , 2005 Rapport Postad 19 December , 2005 Nån som vet om det fortfarande går att få 100$ i bonus och sen ta ut sina 400$ direkt på Pacific Poker? Går alldels utmärkt. Har själv gjort så en gång Okey tack så mycket Finns det något annat pokerrum som har typ samma erbjudande som Pacific Poker att man får bonusen direkt efter insättningen att spela för? Citera
QoS Postad 19 December , 2005 Författare Rapport Postad 19 December , 2005 Ny vecka, ny tråd! http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=20356 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts