AoZ Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Vilka fält är edt man behöver fylla i för att göra ett uttag via bankkonto? Räcker det med: Account holder Account Number Bank Country och givetvis password. Och var F-N skriver man clearingnummret? Skall det vara mellanslag i kontonummret man skriver in? Help! (svaren på dessa frågor borde stå i FAQ!) Lite brådis har jag... Hur länge brukar det ta till FSB konto? * Mini RP - QoS * Citera
tenge Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Jag skrev clearing nummer under swift code. Citera
granath Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Account holder är ditt namn (eller namnet på den som har kontot i banken) Account number har jag kört typ: XXXX-X,XX-XXX XXX-X Citera
AoZ Postad 13 December , 2005 Författare Rapport Postad 13 December , 2005 Account holder är ditt namn (eller namnet på den som har kontot i banken)Account number har jag kört typ: XXXX-X,XX-XXX XXX-X Jo jag vet vad account holder är... Frågan var om det räcker med att fylla idem fälten? Citera
granath Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Jaha, läste inte din fråga tillräckligt noga. Antar att det inte räcker utan du måsste även ha SWIFT och/eller Iban nr. Citera
Ekenstar Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Bank, Account Holder och Account Number räcker om du har en svensk bank. Skriv clearingnumret innan kontonumret i Account Number fältet och kör utan mellanslag och bindesträck i kontonumret. Citera
Recommended Posts