Gå till innehåll

ARTIKEL: Pokersajten samarbetar med porrsajt

Recommended Posts

Postad

Pokersajten samarbetar med porrsajt

Partypoker.com samarbetar med en porrsajt.

Porrsajten visar porrbilder, porrfilmer och lättklädda svenska flickor som söker kontakt.

- Det här måste ses över, säger marknadschefen Peter Kamstedt.

---

En höna av en fjäder tycker jag. Vad det är frågan om (om jag fattar det rätt) är att någon affiliate har både refferlänkar till PartyPoker och porrsidor. Detta kan affiliaten ha lagt in efter det att han ansökte om att bli affiliate och blivit godkänd som affiliate.

Hur många affiliates har inte PartyPoker? Tusentals gissningsvis. Det är en omöjlighet för PartyPoker att kolla igenom dessa sidor ofta.

Postad

Porrsajten visar porrbilder, porrfilmer och lättklädda svenska flickor som .

Hahah ;) Lättklädda svenska flickor, är reportern så dum så han tror att dom där flickorna verkligen är från den orten som står under bilderna =)

Postad

Porrsajten visar porrbilder, porrfilmer och lättklädda svenska flickor som .

Hahah ;) Lättklädda svenska flickor, är reportern så dum så han tror att dom där flickorna verkligen är från den orten som står under bilderna =)

Haha. Kan du inte läsa? För det första är det en kvinna som har skrivit artikeln, sedan står det också att tjejerna påstås vara svenska, inte att de är det. ;)

Sedan kan man tycka att det är en höna av en fjäder när man känner till hela systemet med affiliates och hur det fungerar. Dock rimmar det ju ganska illa med allt det jobb som de stora pokerrummen lägger ned på att göra hela företeelsen rumsren och accepterad.

Sättet Expressen slår upp en sådan här sak på kan ju sabotera en del av det arbetet då tidningen får det att framstå som om Party har ett tätt samarbete med Timekiller. Jag tror att PartyPoker och de andra helst skulle klara sig utan att använda sig av affiliates då det mycket riktigt antagligen är omöjligt att hålla koll på i vilket sammanhang länkarna används.

Postad

"Porrsajten visar porrbilder, porrfilmer och lättklädda svenska flickor som söker kontakt."

Läste inte längre än så ;) Men såklart står det lite annorlunda när man läser hela artikeln. Hursomhelst, urk :)

Postad

Party är väl grundat av en mjukporrstjärna så det är väl helt i sin ordning med lite porraffar. Eller?

Sen skulle jag vilja veta vad det är för fel på porr. Personligen skulle jag skämmas mer över en expressenbanner än en porrbanner. Alla som inte runkat till internetporr kan ju räcka upp en hand*. Det är ju helt sjukt att Expressen av alla jävla hycklande, lögnaktiga skitblaskor ska moralisera över en sån sak.

* Jag utgår från att den andra handen används för internetporrsrunkning när stenåldersmänniskan i fråga väl fattat att det finns porr på nätet.

Postad

Skäll inte på Expressen! Det är deras första seriösa artikel på 4år..... ; :shock: hehe

Hela ledningen på PartyPoker är väl mer eller mindre gnidna på pengar (dvs tjänar pengar på porr sen long time ago, efter som det..såklart..är lätt att tjäna pengar på just..porr..) så det här var ju ingen nyhet direkt....

Postad
Party är väl grundat av en mjukporrstjärna så det är väl helt i sin ordning med lite porraffar. Eller?

Sen skulle jag vilja veta vad det är för fel på porr. Personligen skulle jag skämmas mer över en expressenbanner än en porrbanner. Alla som inte runkat till internetporr kan ju räcka upp en hand. Det är ju helt sjukt att Expressen av alla jävla hycklande, lögnaktiga skitblaskor ska moralisera över en sån sak.

Nog för att jag håller med dig när det gäller Expressen som nyhetstidning, men jag kan inte riktigt se var artikeln moraliserar över porr. Eller är det faktum att de rapporterar sambandet ett moraliserande i sig?

Sedan spelar det ingen roll hur mycket du, jag eller någon annan har runkat framför datorn, det är fortfarande inte något man småpratar om när man går på fest. Vilken marknadsförare som helst skulle nog föredra att inte försöka sälja en produkt som försöker rikta sig till så många människor som möjligt genom en kanal som på samtidigt säljer porr. Om inte annat för risken att någon blaska råkar snubbla över det...

Aaah.. Allt arbete pokerrummen lägger ner för att göra det rumsrent. Du menar som http://elita.multipoker.com/?

Ouch! Ligger det där fortfarande uppe? Ja, det var riktigt pinsamt gjort av MP, hehe...

• 2 weeks later...