Gå till innehåll

Party $50k freeroll enbart för svenskar 11/12!

Recommended Posts

• Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hittade en AVI i lådan idag, antar att det är mina marker. Ska bli kul att se vad det är för skit.

Fick också en avi i brevlådan igår. Mystisk var den för det stod ingen avsändare eller någonting. Går iaf iväg till posten och får där ett skitstort paket.

När jag sedan kommer hem och öppnar det märker jag att PartyPoker har skickat ett ihopfällbart pokerbord till mig :D Ingen aning varför men det blev en glad överrakning iaf.

Postad

Fick också en avi i brevlådan igår. Mystisk var den för det stod ingen avsändare eller någonting. Går iaf iväg till posten och får där ett skitstort paket. (pokerbord)

Jag fick också en avi, det var markersetet för 500 första i freerollen. Det tog ju bara några månader... Det var inte UPS, det var USPS (United States Postal Service), alltså "vanlig post". På handskrivna avin om Stort brev stod det bara som avsändare "Amerika", så jag knatade tvärs över torget till utlämningsstället och sa "Ja hau fått bräv frå Amärrkatt".

OK släta marker med reklamtryck "pokernow.net". Det var väl nåt Party-skin som las ner eller assimilerades? Min gissning är att de har ett stort restlager som de vill bli av med.

Postad
Det var väl nåt Party-skin som las ner eller assimilerades? Min gissning är att de har ett stort restlager som de vill bli av med.

Hehe ja garanterat eftersom mina marker var riktigt skitiga och jag var tvungen att tvätta dem innan det gick att se loggan på dem, så har de säkert legat ett bra tag.