Gå till innehåll

Party $50k freeroll enbart för svenskar 11/12!


SMetter

Recommended Posts

Vet inte hur det ser ut. För det var UPS som kom med det.

 

Dom har antagligen världens sämsta tjänst. Först chansar dom på att man är hemma typ kl 11 på en vardag. Undrar hur många procentuellt som faktiskt är hemma vid den tiden. Sen får man åka och hämta paketet vid deras lager som oftast ligger i något industriområde någonstans.

 

Tacka vet jag en vanlig avi.

 

enkel lösning på ett smärre problem.

 

de lämnade en info notice om att de (Ups) hade varit där, då ringer man upp och berättar vart man vill ha leverensen, så kommer de dit i stället.

 

/A :club:

*på måndag så kommer det att visa sig om det funkar så bra som deras support påstår *s*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 330
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte hur det ser ut. För det var UPS som kom med det.

 

Dom har antagligen världens sämsta tjänst. Först chansar dom på att man är hemma typ kl 11 på en vardag. Undrar hur många procentuellt som faktiskt är hemma vid den tiden. Sen får man åka och hämta paketet vid deras lager som oftast ligger i något industriområde någonstans.

 

Tacka vet jag en vanlig avi.

 

enkel lösning på ett smärre problem.

 

de lämnade en info notice om att de (Ups) hade varit där, då ringer man upp och berättar vart man vill ha leverensen, så kommer de dit i stället.

 

/A :club:

*på måndag så kommer det att visa sig om det funkar så bra som deras support påstår *s*

 

det fungerade utmärkt....Ups ramlade förbi mitt jobb med en liten fin låda innehållande ett 300 markerset.

 

jag hade ingen kontakt med dem innan jag fick första försöket till leverans i fredags. (som svar till blixten)

 

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mitt pokerset kom med posten idag. En vanlig avi om ett paket, bara att skriva på och hämta ut.

 

låter verkligen inte som UPS körde ut ditt paket...men det kanske är lite annorlunda "på landet"? jag fick mitt igår oxå!

 

för er som inte vet, UPS kör ut det 3ggr till samma adress som är uppgivet för partypoker. har man får lil (lapp i lådan) så är det bara att kontakta UPS support så kan man adressändra paketet till sitt jobb lr liknande där man säkert kan ta emot det

 

fö tycker jag markerna var lite "semi-budget" (mkt kantstötta, färgsläpp, låset till väskan gick knappast att låsa) men det var ju gratis så man ska inte klaga :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är helnöjd med ups

De ringde i fredags och berättade att dom varit vid min lägenhet i Lund men att jag inte var hemma. Var dom fått mitt mobilnummer ifrån vet jag inte eftersom det står reggat på min far och han har inte haft kontakt med dom.

De frågade när jag kunde ta emot paketet och jag bad dom lämna det hos min morsa och farsa som bor 8 mil härifrån och det gör dom:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ni som inte fått chipsen kan räkna med att det är tack vare att Party har valt UPS.............

 

UPS är nämligen ett av de sämre fraktbolagen att använda sig av om man ska leverera till privatpersoner. Dom gör tre försöka att leverera, sedan ringer dom om har nummret. Fallerar alla dessa fyra försök, skickar dom tillbaka paketet. Dom lägger ingen avi i brevlådan.

 

 

Jag hade turen att angivit mitt telefonnummer till Party som dom skrivit på fraktsedeln, annars hade mina chips varit på väg tillbaka till USA.....

 

Andreas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Idag fick jag mitt pokerset!

Jasså? Då kanske hoppet inte är ute för mig.

 

Smart av dem att, om teorierna stämmer, skicka det med UPS, jag var inte hemma en vardagförmiddag och det går i retur över Atlanten och så skickar de det med "ytpost". Då har jag över 1000 marker hemma om det kommer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...