Gå till innehåll

Ställer du dig upp när du går all in? (Online)


Nidson

Ställer du dig upp när du går all in? (Online)  

90 medlemmar har röstat

  1. 1. Ställer du dig upp när du går all in? (Online)



Recommended Posts

Jag brukade ställa mig upp och sedan skrika "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" när jag vann, medan jag sprang runt datorn. Fast sen råkade jag springa in med huvudet i en öppen skåpsdörr och förlorade medvetandet i 15 minuter. Under tiden blev jag utblindad ur turneringen jag spelade.

 

Det var så jag kom på att Gud anser en vara en irriterande idiot om man springer runt bordet och skriker "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" när man vunnit en hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukade ställa mig upp och sedan skrika "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" när jag vann, medan jag sprang runt datorn. Fast sen råkade jag springa in med huvudet i en öppen skåpsdörr och förlorade medvetandet i 15 minuter. Under tiden blev jag utblindad ur turneringen jag spelade.

 

Det var så jag kom på att Gud anser en vara en irriterande idiot om man springer runt bordet och skriker "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" när man vunnit en hand.

 

 

HAHAHAHHA, klockrent.. en liten känga till Mattias Andersson :D

 

Inte för att jag personligen tycker att det är fel att han springer runt och skriker, men jag förstår att folk vill tysta honom 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...